Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dan heb je een heel duur lijkend zadel voor een spot prijs of je moet voor een bontje gaan ! k weet trouwens niet of ze ook zadels op maat maken of kunnen aan meten want dan zou ik het wel doen ! en zouden alle problemen behalve kwaliteit verhopen zijn 
lailapri schreef:mooie zadels voor de kinderen om mee te spelen of voor de sier in een kantine maar niet voor op de rug van een paard
Ik was ook niet echt van plan 1 te kopen, voor dat geld kan het onmogelijk goed leer etc zijn.. Maar wie weet, als het wel goed was geweest 
lailapri schreef:mooie zadels voor de kinderen om mee te spelen of voor de sier in een kantine maar niet voor op de rug van een paard
JPS schreef:Ik denk ook dat je dan beter, samen met een zadelpasser, kunt kijken voor een nagekeken- en goedpassend tweedehands merkzadel want de kwaliteit, duurzaamheid en pasvorm van nieuwe zadels in deze prijsklasse zijn vaak niet al te best.
Ik ken eigenlijk ook maar weinig paarden in mijn omgeving met een goed liggende wintec, maar ja, er zullen er best zijn waar er ook één op past.