Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Pirate schreef:Dacht ik ook al toen ik het las, jammer dat het gesloten is, anders zou ik 4 pagina's vol met tegenspraak volschrijven! Modder, ik bedoel, wat ga je eraan doen als het elke dag regent, weghalen? Dan heb je geen weiland meer over... En racen? Die beesten moeten veel meer lichaamsbeweging hebben dan normale paarden, ze eten ook meer, dus moeten ze wel af en toe een sprintje trekken. Tja...
Suzan_bobar schreef:Even om aan te geven wie hier het topic aanhaalt: [ITP] Shire rit in Zutphen
Mag ik vragen Blijheid, waarom je op het enige negatieve topic wijst, terwijl je er zelf ook een super rit hebt gehad?
Anoniem schreef:Pirate schreef:Dacht ik ook al toen ik het las, jammer dat het gesloten is, anders zou ik 4 pagina's vol met tegenspraak volschrijven! Modder, ik bedoel, wat ga je eraan doen als het elke dag regent, weghalen? Dan heb je geen weiland meer over... En racen? Die beesten moeten veel meer lichaamsbeweging hebben dan normale paarden, ze eten ook meer, dus moeten ze wel af en toe een sprintje trekken. Tja...
Dat is natuurlijk gel*l. Grote heeft niets te maken met hoeveelheid beweging..
Pirate schreef:Anoniem schreef:Dat zijn 2 totaal verschillende dieren
Met verschillende groottes eh.
Citaat:Het verhaal klopt inderdaad niet zoals het er staat.
Suzan_bobar schreef:Tja, het is jammer dat dat topic ooit ontstaan is en dat Bokt deze niet wilde verwijderen. Het verhaal klopt inderdaad niet zoals het er staat. Ik zeg altijd maar dat je eerst zelf moet gaan ervaren voordat je zoiets gelooft.