alvast bedankt
groetjes korrie22
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mitchall schreef:Haha, wat is bokt weer gezellig..
Ze heeft waarschijnlijk een een verkleed-wedstrijd oid. misschien voor de optocht voor koninginnedag?
Ik denk dat je gewoon bij een fopwinkel van die oranje spuitbussen kunt halen, je kunt het toch ook uit
mensenharen wassen, lijkt mij dan logisch dat het uit paardenhaar gewassen kan worden.
korrie22 schreef:nee voor een feestjeen dat van die manen hoelang blijft dat dan zitten?
een trouwens mijn vraag was ook waar je dat kon kopen en hoe duur dat is
Mitchall schreef:Ik denk dat je gewoon bij een fopwinkel van die oranje spuitbussen kunt halen, je kunt het toch ook uit
mensenharen wassen, lijkt mij dan logisch dat het uit paardenhaar gewassen kan worden.
Lowara schreef:marquez1 schreef:grote afrader inderdaad, wat je ook gebruikt, GEEN carnavals spray
Mitchall schreef:Haha, wat is bokt weer gezellig..
Ze heeft waarschijnlijk een een verkleed-wedstrijd oid. misschien voor de optocht voor koninginnedag?
Ik denk dat je gewoon bij een fopwinkel van die oranje spuitbussen kunt halen, je kunt het toch ook uit