Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
goldflower schreef:ik denk als je je paard vrijheid wil geven dat je dan echt naar een pensionstal moet, want dat is veel vrijer allemaal en je paard komt (meestal) buiten...
Iig kan je naar zoiets op zoek en t is allemaal in de buurt van delft pijnacker...
En meestal kan je eigen instructeur meenemen maar tis natuurlijk maar waar jezelf van houd..
Wat ik trouwens iets minder vind aan berestein is dat de manegepaarden allemaal vast in een stand staan , nou zal jou paard daar geen last van hebben en ik weet ook niet hoeveel last die paardjes er van hebben,, dus bedoel dat ook niet negatief maar vind dat zelf persoonlijk een minpuntje om te zien
Mikkk schreef:goldflower schreef:ik denk als je je paard vrijheid wil geven dat je dan echt naar een pensionstal moet, want dat is veel vrijer allemaal en je paard komt (meestal) buiten...
Iig kan je naar zoiets op zoek en t is allemaal in de buurt van delft pijnacker...
En meestal kan je eigen instructeur meenemen maar tis natuurlijk maar waar jezelf van houd..
Wat ik trouwens iets minder vind aan berestein is dat de manegepaarden allemaal vast in een stand staan , nou zal jou paard daar geen last van hebben en ik weet ook niet hoeveel last die paardjes er van hebben,, dus bedoel dat ook niet negatief maar vind dat zelf persoonlijk een minpuntje om te zien
Dan heb jij de nieuwe stallen nog niet gezien, die zijn gaaf!
Daar staan de manegepaarden nu dus in.