Ervaringen met Jorden's Hippo?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Wilawander

Ervaringen met Jorden's Hippo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-11 14:37

Weet niet of het hier mag staan. :o

Heeft er hier iemand ervaring met Jordens Hippo? heb er 3 weken geleden wat besteld. Direct afgeboekt. Geen reactie op mails ter aanleiding van levering. Slecht telefonisch te bereiken. Pakket zou vorige week vrijdag geleverd worden. Niet dus. Maandag gebeld. Niet alles was leverbaar :? Neem aan dat ze dat weten als ze het pakket pakken want dat was diegene niet aan het doen toen ik belde. Het ging die dag nog de deur uit dus Vrijdag moest ik het hebben. Dan zou het een week later verstuurt worden, ook als alles nog niet compleet was. Dan zou ik het voor dit weekend hebben. Niet dus.

Wilawander

Re: Ervaringen met Jorden's Hippo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 23:58

Helemaal niemand?

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 14:19

Nou ik heb ook een klacht!
Ik had dus Yea-Sacc bij hun besteld (omdat ik nergens anders zag waar ik het krijgen kon)
Op 26-1 dus besteld,vandaag (eindelijk) aangekomen.
Ik maak het doosje open en zie dus een emmertje Yea-sacc en ze hadden er nog een reep honden chocolade bij gedaan en Betadine zalf!
Goh,dacht ik,das attent!!!

Tot ik de datums zag!!!
Hondenchocolade stamt uit 2009 en de Betadine zalf uit 2006.
Op bijde producten staat duidelijk vermeld: Uiterste houdbaarheidsdatum en product na einde datum niet meer gebruiken!

Ik heb dus net een boze mail gestuurd,vind dit geen stijl,zoiets stuur je niet aan je klanten.Bovendien twijfel ik nu of het stickertje op de emmer Yea-sacc wel eerlijk is of hebben ze dat zelf erop geplakt?!

Ik was al eens eerder ontevreden over JH ivm enorm lang wachten op de spullen,maar dit is toch een beetje het toppunt!BAH!

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 14:26

Vroeger wel besteld en was helemaal tevreden. Heb geen recente ervaring.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 14:41

Ik heb net het meest onbeschofte mailtje terug ontvangen van JH!
Het antwoord (zodat anderen zich 10x bedenken om daar ooit iets te bestellen)

U bent de 1e die hierover klaagt, u kunt het nog probleemloos gebruiken hoor uw hond zal er niet ziek of dood aan gaan, met enige regelmaat geven wij oude partijen aan plaatselijke asiels en die zijn er heeeeeel erg blij mee en gooien het absoluut niet weg, die weten ook wel dat er voor de wet een datum op moet staan maar dat het produkt nog prima te gebruiken is (enkel de vitamine gehaltes zijn wat minder als vermeld).

De opmerking over het stickertje op de yea-sacc slaat helemaal nergens op, wat denkt u wel, ik ga daar dus maar niet verder op in.

Als u het dan toch met alle geweld weg wilt gooien, doe het dan bij uw plaatselijke asiel in de brievenbus die weten het wel te waarderen.

Met vriendelijke groeten,
Jordens

Dus het is tegenwoordig normaal als je bij JH iets besteld dat je gelijk producten erbij krijgt die jaren over de datum zijn! 8)7

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 14:44

Daar ga ik dus niets bestellen..

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 14:47

Ja ben ik nou gek of is dit erg brutaal?
Ik beschijt me heus niet als een zalf of chocolaatje een paar weekjes over de datum is maar als iets JAREN over de datum is dan vliegt het in de vuilnisbak.
Das toch echt verkeerde zuinigheid van zo'n bedrijf zeg pffff

En ik kan me eerlijk gezegt ook niet voorstellen dat een asiel waarde hecht aan producten die jaren over de datum zijn.
Arme dieren anders :(

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 16:03

LZP --> EA GZ Diensten

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 17:17

De mailtjes die ik nu nog heb gekregen zijn ver van fatsoenlijk!
Ongelooflijk dat dit zomaar kan!
Men verwacht van een bedrijf toch enig fatsoen qua terug reageren maar de antwoorden zijn regelrecht asociaal!

Mensen bedenk het goed voor je daar iets doet bestellen hoor!

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-11 17:34

Grappige is dat ik daar dus jaren geleden al over geklacht heb want toen hebben ze mij ook Betadine overde datum gestuurt, heb toen wel een nieuwe thuis gestuurt gekregen.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 17:39

Ik vind het echt aso dat ze producten naar klanten sturen die zó vreselijk over de datum zijn.
Je moet die mails es lezen die ik terug heb gekregen!Dan krullen je tenen in de schoenen van woede.
Volgens mij zit daar een of andere snotpin achter de pc ofzo.
En dat ze producten uitdelen aan asiels die over de datum zijn is prima maar ik heb er niet om gevraagt,vind dit niet netjes van hun.
Bovendien ga je als bedrijf ook even met klanten anders om,zo gooien ze toch hun eigen ramen in!
En trouwens als ze dus zo ontzettend veel aan asielen geven omdat het over de datum is dan bewijst dat alleen maar dat ze dus slechte zaken doen want verkopen doen ze dus niet anders lag het niet over de datum op hun plank!

Ik kreeg als antwoord terug dat ze mn mail deden blokkeren!Zeer volwassen en professioneel he? >;)

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-11 17:40

Ik heb net gebeld en nu blijkt opeens niks leverbaar te zijn en krijg geld terug. heel vreemd allemaal. Ook erg onvriendelijk. Hij hadt mij gemaild maar wist niet waar ik het over had. :z

Geld zouden ze terug storten. Ben benieuwd. Ik bestel er in elk geval niks meer.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 17:54

ik heb net een klacht ingedient!
Laat me potverdorie niet voor bleud verkopen!!!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 20:04

Zie net aan een code van de emmer dat die gemaakt is in 2009!
Nu nog uitvissen of het poeder al over de datum is. :(

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-11 20:34

funnyhorses schreef:
Zie net aan een code van de emmer dat die gemaakt is in 2009!
Nu nog uitvissen of het poeder al over de datum is. :(

Klinkt niet positief.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 20:39

nee niet echt he!Pfff wat een gedoe,waarom moet het nou weer zo gaan denk ik dan.
Heb je ondertussen nog iets gehoord van hun?

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-11 20:46

Nee ik wacht nu op m'n geld. Eerst zei hij dat het was terug geboekt, toen was het opeens vandaag terug geboekt en toen moest het nog terug geboekt worden. Hij hadt me ook meerdere malen gemaild wat ik nooit heb ontvangen,

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 20:49

Wat een flauwekul verkopen die zeg tjongejonge!!!
Maar ik laat het er niet bij zitten.
Ze hebben ook steeds een ander adres en geen KVK had ik dat eerder geweten dan had ik daar niks besteld!!!

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-11 20:49

Oke hadt ik nog niet gezien.

Heb jaren geleden daar vaak wat besteld zonder problemen. Maar nu niet meer.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:04

Niet normaal als je spullen geleverd krijgt die over datum zijn lijkt me. Heb zelf ook wel eens wat bij ze besteld en kreeg toen ook snoepjes er bij die niet goed meer waren, heb ze gelijk weg gegooid.
Raar dat ze dan ook zo op een mailtje reageren zeg, want als ze ergens anders blij zijn met spullen die over datum zijn hoef jij dat nog niet te zijn. Je betaald toch voor spullen die nog goed zijn lijkt me.
Stel dat je een nieuwe tube Betadine besteld, omdat die van jou niet goed meer is en je krijgt een nieuwe die ook vet over datum is geleverd, schiet lekker op!

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:09

Ja dat bedoel ik!
Ik had hun ook al gezegt dat ik een klant ben en geen asiel!
Ik vraag niet om overjarige etenswaren,bah!
Bovendien is bij mij nu de twijfel toegeslagen over die emmer Yea-Sacc.Daar zit enkel een stickertje op met datum en de deksel krijg je los zonder de beveiligingslip te beschadigen.
Wie weet hebben hun de goeie Yea-sacc eruit gehaald en er oude in terug gedaan!!!

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 00:13

Hmmm ik zou alles terug sturen en je geld terug vragen (natuurlijk eerst je geld) anders om een adres vragen en zeggen dat je langs wilt komen..

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:53

Ja dat dacht ik ook maar nou komen de voorwaarden van het terug zenden......
Als je iets wilt retouneren moet je dit schriftelijk bij hun aanvragen en HUN beoordelen dan of iets terug gestuurd mag worden.
En geld terug storten?whahaha als ze al zo ontzettend aso via email reageren dan kun je naar je centen fluiten hoor.En ze hebben geen plaats waar je heen kunt.Via google heb ik diverse plaatsen zien opduiken en als je zoekt via kvk dan kom je in Grathem uit.
Maar dit gaan we anders doen,ik heb zowiezo VWA ingelicht,overJARIG spul hoort niet meer in de ronde te gaan als zijnde verkoopbaar(ookal was het in dit geval erbij gegooid meerdere mensen kochten in verleden iets en het was keihard over de datum)

EVIRAM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 19:55

ik heb een kennis in Frankrijk die wormkuren bij Jordens Hippo heeft bestellt. Zie heeft 55 wormkuren zonder individueel verpacking ontvangen (dus los in een doos) en met datum october 2010 (besteld in october 2010). Vele wormkuren ook zonder datum !!
Zij heeft meteen met aantekene brief geklaagd en de doos teruggestuurd en wachte sinds october de terugbetaling.
Ik heb deze week met Rob Jordens gesproken en hij zegd dat de bankrekening van Jordens zijn geblokkeerd en dat hij kan niet nu terugbetalen.
Hij zegd dat hij bijna falliet is maar op de site kann men nog kopen !!
Wat kan ik doen ? een klacht bij de douane of de veterinaire administratie doen? want zulke produkte verkopen zonder datum en individuele verpaking is het toegestaan? Sorry voor de fouten in het nederlands, maar ik ben française.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-11 19:58

Hij kan wel bij zijn rekeningen want vandaag is mijn geld terug gestort. Dat ging om 60,00 euro