Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dyonne schreef:Omdat er echt gezocht wordt naar ervaringen met iemand die lesgeeft past dit beter op EA-GZ diensten. Daarom verplaats ik het daarheen vanaf NH.
Ik wil je aanraden hier te kijken: [NH] Lessen in NH.
Geen ervaringen natuurlijk, maar wel veel namen.
Teuntje111 schreef:Ik kan je EquiSense (Eveline en Sandra) en Poca.nl (Roos van Kappel) aanraden. Geven beiden super les en ook op locatie. Echter betaal je dus wel een beetje voorrijkosten erbij, bovenop de lesprijs, maar dat is niet erg veel. Beiden hebben hun eigen manier van lesgeven, maar beiden wel vanuit Parelli NH. Van beiden heb ik les (gehad) en van beiden heb ik super veel geleerd op een erg prettige manier, zowel voor mij als voor de paarden! Van Roos heb ik nog steeds 1 keer per maand les. Niet vaak zul je denken, maar je leert echt genoeg :-D Je kan een pobleem overleggen aan haar en ze kan je gericht er mee helpen. Zo heb ik bijvoorbeeld hulp gehad met het geven van wormenkuren en het reageren op dominantie en het aanpakken hiervan op een paardvriendelijke manier. Op dit moment ben ik bezig met mijn jonge paarden beleren en daar helpt ze me ook super mee.
7 mei is het EquiDay in het KNHS centrum in Ermelo, wellicht kan je daar inspiratie op doen, er zijn verschillende demo's van verschillende mensen
Navanja schreef:Ik doe het zelf natuurlijk ook, maar ik kom helaas niet in Zaandam tegenwoordig. Iemand die ik heel erg goed vind, en zeer veel ervaring heeft, is Marcel Sneek uit Schagen. (http://www.staldebelofte.nl)