Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

monsterina schreef:wat dacht je ervan om dit gewoon op Funda te zoeken? http://www.funda.nl? dan kan je zelf al je opties en wensen aan/afvinken en kom je vanzelf bij alle te koop staande woningen binnen het budget.
Beetje raar om hiervoor je speciaal te registreren en topic te openen. Is het om andere mensen de ogen uit te steken?

:D
RoWi schreef:Er zijn ook genoeg mensen die hun huis particulier willen verkopen en dus niet via een makelaar.
Of mensen die plannen hebben om hun huis misschien te gaan verkopen, maar het nog niet officieel in de verkoop hebben gedaan
Dus ik snap wel dat je hier een berichtje post.
Ik kan je helaas op dit moment niet helpen, maar ik zal mijn ogen open houden. Ik woon wel in Midden-Brabant, is die regio ook goed?
Donja schreef:In de IDS (In De Strengen, blad van het kwpn) staan ook altijd advertenties van woningen die speciaal paard-gerelateerd zijn. prijsklasse meestal rond het miljoen, maar maar heb je dan vaak meerdere stallen, binnenbak etc voor.