Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xhipper schreef:Bellatrix: Wat voor soort jurk is het?
Enyaa: Ik denk niet dat ik daar jurken voor over het paard kan vinden, voor een niet zo dure prijs. Haha. Maar alsnog bedankt!
Misschien zelf nog wat leuke glittertjes oid er op doen...?
xhipper schreef:[***]: Dankjewel, ik zal het erover hebben! Ik ga meteen even op die site zoeken, haha.
Bellatrix: Alsnog bedankt!
Als je dan die split aan de voorkant knipt valt hij mooi over je paardje heen. Zelf nog wat ruches en glitters erop maken en klaar!
. Daar hebben we ook nog 2 van over :mrgreen: xhipper schreef:Bellatrix: Ik denk het niet, zo'n jurk vind je niet in 2x. ;]!
_Arwen_: Hoe bedoel je nog 2 van over?
[***]: Kan je misschien op de site de link sturen, of een plaatje? Want ik kan hem niet helemaal vinden, haha.
Het is de meest rechter, gewoon een lange zwarte jurk. xhipper schreef:[***]: Ik liet hem net aan mijn moeder zien, maar ze zei: Je moet een hebben met een 'losse' rok, en niet een soort galajurk. Helaas..
Bellatrix: 2 dezelfde hoeft niet perse, maar wel 2 jurken die met elkaar overeen komen niet een rode en een mintgroene ofzo.
Ik heb zelf een vriendinnetje die dat ook gedaan heeft en ziet er hartstikke leuk uit