Wie wil mijn paard readen d.m.v. foto?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IceEva

Wie wil mijn paard readen d.m.v. foto?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 19:17

Beste bokkers,

Een aantal jaar terug heb ik door middel van een foto mijn IJslander laten readen, daar heb ik erg veel aan gehad. Zijn er nog mensen op bokt die dit doen, gewoon via een foto dus? Ook niet van voorkant, zijkant enzovoort daar heb ik ook weleens van gehoord. Denk dat ik van mijn paard wel foto's van voor en zijkant heb maar daar moet ik even naar zoeken.

Heb een aantal speciale vragen over het desbetreffende paard, maar die kan ik dan per pb sturen.

Alvast heel erg bedankt. :)

Groetjes Kimmy

dblijham

Re: Wie wil mijn paard readen d.m.v. foto?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 19:20

Ik heb goede ervaringen met danae, via de zoekfunctie kun je haar wel vinden.

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 19:22

dblijham schreef:

Dankje dblijham, ik zie alleen dat danae al eventje niet meer actief is geweest op bokt helaas... Maar kan wel een pb sturen. :)

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 19:23

Volgens mij doet danae het niet meer toch, of alleen nog persoonlijk of met een overleden dier? :o Ik heb het laten doen via www.gezondherstel.nl , vond het heel verrassend. :) Goed bevallen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 19:50

dblijham schreef:

Geen aanrader. Als de reading (waar an sich niet zo veel mis mee is) is gedaan, hoor je helemaal niets meer van haar ook niet na vele mailtjes en aandringen op antwoord. Je mocht nav de reading nog vragen stellen als iets niet helemaal duidelijk was. Aan half werk heb je dus niets.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 19:51

_Sim_ schreef:
dblijham schreef:

Geen aanrader. Als de reading (waar an sich niet zo veel mis mee is) is gedaan, hoor je helemaal niets meer van haar ook niet na vele mailtjes en aandringen op antwoord. Je mocht nav de reading nog vragen stellen als iets niet helemaal duidelijk was. Aan half werk heb je dus niets.

Ik heb ook wel andere dingen gehoord, dat het juist wél goed was.. Ook na de tijd. ;) Niet zo aardig om meteen zoiets in het topic te gooien.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 19:53

Rianne_ schreef:
_Sim_ schreef:

Ik heb ook wel andere dingen gehoord, dat het juist wél goed was.. Ook na de tijd. ;) Beetje jammer om meteen zoiets in het topic te gooien.

Waarom? Dat is mijn ervaring met haar en als je zoekt hier op bokt zul je zien dat meerdere mensen die mening delen/hetzelfde hebben meegemaakt. Ze is niet goedkoop en dan verwacht je wel dat iemand haar afspraken nakomt.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 19:54

Dat is waar, maar jij doet alsof het iets is wat altijd gebeurd. Je zegt niet dat het alleen bij jou gebeurd is, maar 'je' in het algemeen. Ik had het dan iets anders geformuleerd.. :o

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 19:56

Rianne_ schreef:
Dat is waar, maar jij doet alsof het iets is wat altijd gebeurd. Je zegt niet dat het alleen bij jou gebeurd is, maar 'je' in het algemeen. Ik had het dan iets anders geformuleerd.. :o

Ik zeg het idd in zijn algemeenheid omdat ik dus al vaker op bokt heb gelezen dat meerdere mensen dezelfde ervaring hebben met Danae als ik. Kijk zelf maar eens met de zoekfunctie.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 19:57

_Sim_ schreef:
Rianne_ schreef:

Ik zeg het idd in zijn algemeenheid omdat ik dus al vaker op bokt heb gelezen dat meerdere mensen dezelfde ervaring hebben met Danae als ik. Kijk zelf maar eens met de zoekfunctie.

Daar heb ik ook vaak genoeg iets over gelezen, maar er zijn ook nog genoeg mensen die wél een goeie ervaring met haar hebben. Dus is het geen algemeenheid.. :) Jij kunt wel zeggen dat jíj er een slechte ervaring mee had en dat je meer slechte ervaringen hebt gelezen. Maar goed, da's mijn mening. ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 19:59

Dus alleen goede ervaringen mogen verteld worden als ik jou goed begrijp. Jouw mening, prima.
Ik heb TS in ieder geval gewaarschuwd. Kan ze zelf haar keus maken.

Een voorbeeld.
[EA-GZ] Goede foto reader voor honden??

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 20:01

_Sim_ schreef:
Dus alleen goede ervaringen mogen verteld worden als ik jou goed begrijp. Jouw mening, prima.
Ik heb TS in ieder geval gewaarschuwd. Kan ze zelf haar keus maken.

Een voorbeeld.
[EA-GZ] Goede foto reader voor honden??

Jij begrijpt me totaal verkeerd.. ;) Je mag gewoon je mening geven, ook als die slecht is. Maar dan moet je het niet als een algemeenheid neerzetten, maar als iets wat jíj ervaren hebt en iets wat jíj gelezen hebt. Niet alsof ze alleen maar slecht is.. Dat is niet aardig tegenover de persoon die het doet. Zij steekt er ook tijd en moeite in, en weet jij de reden waarom ze niet meer reageerde? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 20:02

Ik volg dit topic even mee, daar ik 5 readings zou willen, en dit natuurlijk een behoorlijke kostenpot is..

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 20:04

Rianne_ schreef:
Jij begrijpt me totaal verkeerd.. ;) Je mag gewoon je mening geven, ook als die slecht is. Maar dan moet je het niet als een algemeenheid neerzetten, maar als iets wat jíj ervaren hebt en iets wat jíj gelezen hebt. Niet alsof ze alleen maar slecht is.. Dat is niet aardig tegenover de persoon die het doet. Zij steekt er ook tijd en moeite in, en weet jij de reden waarom ze niet meer reageerde? ;)

Dat zeg ik niet. Ik schreef ook dat de reading an sich niet zo verkeerd was. Over heen gelezen?
Vriendinnetje van Danae trouwens?

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 20:05

ik sta aan het begin van mijn paranormale reis , en heb eerder een paar keer een foto reading gedaan van honden, ik kan nog steeds niet heel duidelijk zijn,

maar mss bij gebrek aan meerdere reacties zou ik het wel kunnen proberen eventuele vergoedingen daar gelaten.

pb maar voor meer info

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 20:05

_Sim_ schreef:
Rianne_ schreef:

Dat zeg ik niet. Ik schreef ook dat de reading an sich niet zo verkeerd was. Over heen gelezen?
Vriendinnetje van Danae trouwens?

Nee. :) Nooit een reading van d'r gehad, nooit contact met d'r gehad.. Helemaal niets. Ik vind het alleen jammer dat iemand zo neergezet wordt, alsof ze dat altijd doet en heeft gedaan terwijl ik van een vriendin ook juist een hele goeie ervaring heb gehoord en dat zij wel gewoon vragen kon stellen etc. Kan daar gewoon slecht tegen.. ;) Ik ben meer van het: "Dat vind ik stom van jou" ipv "Ik vind jou stom". ;)

dblijham

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 21:30

Ik heb tot nu toe 3 x een reading door haar laten doen en die waren zeer goed. Heb nu voor de 1e x nog een vraag nagesteld en wacht op antwoord, de mail is eergisteren gedaan, vind dat ik haar wel even de tijd moet geven.
Heb haar gemaild via haar site, had snel antwoord en na betaling ook redelijk vlot de reading binnen.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 22:55

is dit zo'n tekst waar je paard word omschreven?
Want dit lees ik vaak, met die zinnetjes van 'verfijnde neusgaten' etc.
Dit zou ik ook wel willen :j

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 23:49

bumper schreef:
is dit zo'n tekst waar je paard word omschreven?
Want dit lees ik vaak, met die zinnetjes van 'verfijnde neusgaten' etc.
Dit zou ik ook wel willen :j

Nee, dit is geen karakterschets, maar "praten" met je paard dmv een foto die je opstuurt plus een vragenlijst.

girly_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 01:24

Ik zou een reading voor je kunnen doen.

Normaal gesproken doe ik voornamelijk readings, tarot leggingen en energiewerk voor mensen.
Ik heb in het verleden ook veel met paarden gewerkt.
Zowel vanaf foto's, op afstand energiewerk en natuurlijk lichaamswerk op het paard.

Voor meer informatie kun je me pben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 01:27

Lakota

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 01:41

Heb een pb naar je gestuurd

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-10 11:46

Bedankt voor de reactie's tot nu toe!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 18:30

OPG-->EA-GZ-Diensten

juli73

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 13:58

Denny Heskes, zij heeft al een aantal keer met mijn paard 'gepraat' en het klopt steeds. Zeer betrouwbaar en betaalbaar. Stuur maar een PB als je eventueel haar nummer zou willen.