Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Evaaaaaa schreef:Ik heb eventjes op Manege Overbos gereden. Maar ik vond het daar niet leuk, er hangt daar zo'n niet gezellige sfeer. En al die mensen van die eingenaarspaarden voelen zich 100000x beter. Maar de lessen zijn op zich wel goed hoor, maar echt heel er dressuur gericht. En tsja daar hou ik niet van, maar als je daarvan houd kan het wel leuk zijn.
Blingh schreef:Mijn zusje heeft vroeger op de oosterhoutse manege gelest dat is 100000 keer niks!
Daarna zijn we naar molenschit gegaan, lessen waren al iets beter maar niet je van het. Desondanks heb ik het daar wel naar mijn zin gehad.
De vijf eiken, bijna iedereen van Molenschot ging daarnaartoe leuke lessen, fijne paarden wel wat duurder.
Ik heb vroeger wel op pensionstal Hoeveneind gestaan niet op de manege..
BowieBonanza schreef:In Bavel (Direct aan Breda) ligt Manege de Roosberg.
De site:
http://www.roosberg.nl/modules/mastop_publish/
Zelf heb ik hier mijn eigen pony staan en rijd ik er al levenslang!
happyjess schreef:BowieBonanza schreef:In Bavel (Direct aan Breda) ligt Manege de Roosberg.
De site:
http://www.roosberg.nl/modules/mastop_publish/
Zelf heb ik hier mijn eigen pony staan en rijd ik er al levenslang!
nu wil ik niet stom overkomen, maar vroeger, das al even geleden was de roosberg voor de mensen met veel geld etc, is dat nu ook nog, of is het iets normaler geworden
wil niet banketstaaf overkomen, ik vraag t alleen he
happyjess schreef:en om even aan te geven hoe lang geleden hihi
toen stond daar ziggy, ginger, pipo, sissy en nicolai (die zag ik op de site)
heel schattig maar natuurlijk niet meer zoveel lessen als vroeger. 

) Op de oude lokatie was er niet veel qua luxe maar ik vind nu op de nieuwe manege de sfeer een stuk minder. Er zijn er wel een paar die goed lesgeven vind ik 
happyjess schreef:ik bedoeld meer mensen die uit de hoogte doen zeg maar, en ik kom er voor mn gezelligheid en niet om naar andere te kijken hihi
BowieBonanza schreef:happyjess schreef:ik bedoeld meer mensen die uit de hoogte doen zeg maar, en ik kom er voor mn gezelligheid en niet om naar andere te kijken hihi
Tjaa, sommige mensen vinden zichzelf heel wat maar die kom je ook overal tegen. Er zijn ook wel mensen met veel poen maar die zijn juist aardiger dan andere, ligt er aan. zelf heb je daar alleen last van als je er een paard hebt staan en vooraan in de manege dus bij de poetsplaatsen bij de binnenbak, ik sta in de schuur met mijn pony en heb daar dus nagenoeg geen last van. maar mensen die op je neer kijken, kom je overal tegen, helaas
BowieBonanza schreef:happyjess schreef:ik bedoeld meer mensen die uit de hoogte doen zeg maar, en ik kom er voor mn gezelligheid en niet om naar andere te kijken hihi
Tjaa, sommige mensen vinden zichzelf heel wat maar die kom je ook overal tegen. Er zijn ook wel mensen met veel poen maar die zijn juist aardiger dan andere, ligt er aan. zelf heb je daar alleen last van als je er een paard hebt staan en vooraan in de manege dus bij de poetsplaatsen bij de binnenbak, ik sta in de schuur met mijn pony en heb daar dus nagenoeg geen last van. maar mensen die op je neer kijken, kom je overal tegen, helaas
happyjess schreef:dat zou idd het beste zijn maar of ik daar zin in heb haha
maar het zou wel handiger zijn
het gaat me ook meer om andere dingen, zoals dat je bij sommige op een gegeven moment een beetje een vast paardje krijgt etc, want steeds wisselen vind ik niet persoonlijk niet leuk
Citaat:Dan ken je Ilse vast ook wel?, met haar haf (oliebol naam kwijt)