Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Isaura schreef:Ik ben op zoek naar echt een goede zadelpasser/maker in België. Ik woon zelf in de Noorderkempen niet ver van de nederlandse grens (tilburg, goirle). Kan iemand mij helpen met wat internetadresjes, heb al wat gegoogeld maar niet echt wat gevonden...
thx
Utan schreef:Geen idee of het een goede is, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar deze zit in oud-turnhout: http://www.ruitershop-dijkmans.be/
listiglistje schreef:http://www.brandt-zadels.nl/index.htm (Lieshout)
huricane schreef:Ik heb zelf een Kieffer zadel laten opmeten op mijn vorige merrie. Daar bleef niks op liggen. Alles lag te ver naar achter. In drunen hebben ze toen een Kieffer gepast en op maat gemaakt. Er zat een boom in die versteld kon worden en is toen aangepast. Ik had nog nooit zo'n fijn zadel op mijn paard gehad. Later heb ik voor mijn andere merrie een stubben in Drunen gekocht en laten opmeten.Lag ook super totdat Gierman uit Tilburg het had opgevuld. Toen schoof het helemaal naar achteren! De singel zat dan (ik overdrijf niet)tot het midden van haar buik. Hij heeft het tot 2x toe opnieuw gevuld, is ook nog een paar keer op stal geweest en uiteindelijk is het goedgekomen. Maar goed, ik heb dus niet zo'n slechte ervaringen met drunen, Bart is toen geweest en hij weet echt wel waar hij over praat. Maar een ervaring is voor iedereen anders.
_Marianne schreef:Ik vind Langeraap echt heel goed. Hij is voor mij zelfs 3 keer geweest: de eerste keer om te kijken naar het zadel, een week later met nieuwe zadels om te passen, een week daarna omdat hij niet tevreden was met het resultaat van de week ervoor.
Hier op bokt kun je ook heel veel positieve reacties erover lezen.
Isaura schreef:_Marianne schreef:Ik vind Langeraap echt heel goed. Hij is voor mij zelfs 3 keer geweest: de eerste keer om te kijken naar het zadel, een week later met nieuwe zadels om te passen, een week daarna omdat hij niet tevreden was met het resultaat van de week ervoor.
Hier op bokt kun je ook heel veel positieve reacties erover lezen.
Ik hem hem gemailt voor meer info, en of hy ook dus over de grens komt