Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
zorro schreef:Ik zou Kees de Vries wel aanraden, fijne, rustige, nuchtere man, die je niet op kosten jaagt als het niet nodig is. Hij is erg kundig, en hij gaat goed met je dieren om. Mijn paard heeft nogal een naar verleden, en Kees is een van de weinige mannen waar hij altijd heel rustig bij blijft.
Hij is wel erg nuchter, en daar moet je mee om kunnen gaan, er zijn ook mensen die liever willen dat er wat meer met hun paard opgepielt word, en dan kan je beter een andere DA zoeken.
Ik ben heel tevreden met Kees!
. liefhelietje schreef:Wij hebben daar wel eens foto's laten maken, wel ouderwetse apparatuur, ik weet niet of ze ondertussen nieuwe hebben, maar het werkte prima en dat is het belangrijkste. Volgens mij hebben ze ook veel kijk op het beoordelen van de foto's maar dat weet ik natuurlijk niet zeker omdat ik niet de kennis heb ze te controleren.
liefhelietje schreef:Jannickee schreef:Rutgers eerst niet eerlijk met keuren, hij heeft een paard wat ik wou kopen klinisch en rontgen goedgekeurd. Later toen ik hem bij Kees had laten keuren, was ie klinisch al afgekeurd
Mocht hij inderdaad niet eerlijk zijn geweest dan schrik ik daar wel van