Sammyoo schreef:Volgens mij moet je binnen jouw budget toch best een leuke pony kunnen kopen. Wij hebben voor onze E-pony Sammy ook ooit 2500 euro betaald. De foto' s in mijn profiel van hem zijn niet zo leuk, maar het is een onwijs stoer beest. Hij loopt enkelspan met winst in het M, dressuur hebben we nooit fanatiek gedaan, maar desondanks start mijn dochter voor de lol L2 met hem, en hij springt met gemak een hindernis van 1.30. Er is ons al heel vaak gevraagd of hij te koop was.
Dus, succes met het zoeken. Wellicht kan je ook nog bij stoeterij de Zonnehoeve in Zeewolde kijken (daar komt Sammy vandaan). Daar kruizen ze volgens mij vaker connemara' s met NRPS' ers.
Ik denk ook dat het best moet lukken, ik heb naar mijn idee best realistische verwachtingen bij het geld dat ik te besteden heb
Kan me vergissen natuurlijk, maar ik zie op marktplaats zo al 6 leuke pony's staan binnen budget. Dan is het alsnog een kwestie van uitproberen, kijken of het klikt, en keuren, maar ik kan me niet voorstellen dat ik echt niks kan vinden 
Zonnehoeve ken ik inderdaad. Toen wij lang geleden opzoek waren naar onze vorige pony (nu helaas overleden) zijn we daar ook wezen kijken. Ze zaten toen alleen wel duidelijk in een hogere prijsklasse, onder de 5000 was eigenlijk geen pony te krijgen. Als dat nu veranderd is (en daar klinkt het wel naar) ga ik ze zeker een keer opbellen