Binnenbak omgeving Baarle-Nassau gezocht!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Linda2B

Binnenbak omgeving Baarle-Nassau gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-10 22:37

Geen idee of het hier goed staat maar omdat wij op dit moment zelfs in onze all-weather (niet dus) buitenbak niet meer kunnen rijden, zijn we op zoek naar een binnenbak in de omgeving van Baarle-Nassau waar we een paar keer per week zouden kunnen trainen tegen een schappelijke prijs.
In bezit van trailer, maar ga liefst geen uren rijden.

De binnenbak bij Krijnen (7,50 p.u.) is bekend.

Wat ik zoek is een bak met een goede bodem, waar je liefst zowel 's avonds als in het weekend evt terecht kan en die qua afmetingen toch wel in de buurt komt van een 20x40 bak.
En bereikbaar met trailer natuurlijk!

Wie heeft er tips?? Ik hoor ze heel graag, want ik baal er ontzettend van dat ik nu niet door kan rijden, en mijn paard begint zich te vervelen! :o

Revanches

Re: Binnenbak omgeving Baarle-Nassau gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 00:03

Van SV-->EA-GZ-Diensten.

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 00:15

Wij hebben exact hetzelfde probleem :) Ook wonende in Baarle, en geen geschikte rijbak. Wij rijden zelf heel veel bij Krijnen, en als dat niet mogelijk is, gaan wij soms naar de rijbak onderwege Hoogstraten. Zeer chique bak, vooral voor de pensionruiters, maar het is ook mogelijk om er voor 7,5 euro per paard te rijden. Je huurt de bak weliswaar niet volledig af, want de pensionruiters kunnen zelf ook rijden terwijl je daar bezig bent. :) Nog een paar opties: de nieuwe bak van Raf Kooremans (onderwege Turnhout) is blijkbaar ook af te huren, en dan is er nog een bak in Weelde-Ravels van Lode Aerts die 7 euro vraagt voor de bak en waar je wel de bak voor jezelf afhuurt :)

Linda2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-10 08:59

Die nieuwe bak van Raf Kooremans heb ik wel gezien ja, kun je die al huren? Dat is wel een optie.
En die bak in Weelde-Ravels ken ik ook niet, waar ligt die ergens? En heb je toevallig tel nrs? Bedankt in elk geval voor de tips!

debox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 12:28

Beste mensen,

Je kunt in Chaam bij John Geerts (Stal Beekdal) ook binnen rijden!
www.tbeekdal.nl (Staat een tel.nummer van de camping op maar is hetzelfde als de stal)
Hij is net iets kleiner dan 20*40 maar prima te rijden en ook 's avonds en in het weekend mogelijk!

Linda2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-10 14:16

Dat is ook zeker een optie, weet je toevallig de kosten daarvan?

zoetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:59

In Alphen kun je evt ook terecht. Bij Rob en Jeroen heten ze ( geloof ik). Stalnaam weet ik zo even niet.
Maar tegenwoordig verhuren ze de binnenbak weer.

Linda2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-10 08:43

Oh daarzo bij die witte binnenbak en omheiningen bedoel je? Dat is lekker dichtbij!

Bedankt voor de tips allemaal!

zoetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 10:40

Met die witte omheiningen....

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 11:50

Linda2B schreef:

5 euro per uur dack ik. Je hebt de bak dan alleen niet helemaal voor jezef.

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 20:14

Ik ben blij met dit onderwerp, zit een beetje met het zelfde probleem. Bij Raf is dat dan in de ponyhoeve? En weten jullie wat ze iets verder op de weg naar Turnhout aan de linkerkant aan het bouwen zijn? Dat begint namelijk ook op een paardengebeuren te lijken met binnen- en buitenbak.

groetjes van Petra

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 00:06

Net nog even op de website van Raf gekeken en het antwoord op mijn vraag gevonden. Ziet er erg mooi uit wat hij aan het bouwen is, ben benieuwd als het straks af is!

Salukes, Petra

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 01:15

EvelienH schreef:
Linda2B schreef:

5 euro per uur dack ik. Je hebt de bak dan alleen niet helemaal voor jezef.

Ik had begrepen van de stalhouder dat het per 1-1-2010 €6,- per uur is geworden.

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 12:23

ik sta in ulicoten en rijd regelmatig bij stal beekdal... het is idd 6 euro per uur geworden.

Je moet daar wel een beetje opletten op welke dagen hoe laat je dan gaat rijden. Ben een keer op woensdag avond (schijnt standaart drukke dag te zijn) gegaan en toen was ik met 8 man in de bak... nou dan is die bak toch een beetje klein. en zeker als de helft naast elkaar gaat rijden om lekker te kletsen :D

Die stal in Alphen van Rob en Jeroen, heet trouwens Stal Le poule of pensionstal terover.

zoetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 22:40

Kady1 schreef:
ik sta in ulicoten en rijd regelmatig bij stal beekdal... het is idd 6 euro per uur geworden.

Je moet daar wel een beetje opletten op welke dagen hoe laat je dan gaat rijden. Ben een keer op woensdag avond (schijnt standaart drukke dag te zijn) gegaan en toen was ik met 8 man in de bak... nou dan is die bak toch een beetje klein. en zeker als de helft naast elkaar gaat rijden om lekker te kletsen :D

Die stal in Alphen van Rob en Jeroen, heet trouwens Stal Le poule of pensionstal terover.

Die stal in Alphen van Rob en Jeroen, heet trouwens Stal Le poule of pensionstal Terover
Ja klopt beetje verwarrend vind ik altijd.

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 14:26

Op de weg van chaam richting de snelweg.. aan de rechterkant, net als je chaam uit rijdt, is er ook een bak gebouwd. volgens mij kan je daar ook binnen rijden, zie er regelmatig trailers staan. Weet iemand hier iets van?

Verder ken ik nog een bak in baarle nassau voor 5 euro per uur, niet altijd voor jezelf, en in chaam bij meeuwesen, 12 euro per uur, die heb je dan voor jezelf.

Linda2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-10 15:47

Hoi Cile,

Ja, die richting de snelweg, die is echt superchique! Wat ik er echter van heb gehoord is dat een privé bak....

En welke bak in Baarle voor 5 euro per uur ken jij?
Klopt het dat je bij Meeuwesen dan wel met z'n tweeën mag rijden? (zodat het 6 euro per uur wordt)?

Linda2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-10 15:48

En het schijnt dat er tegenover camping de Steppe in Ulicoten ook nog een bak zit waar je kunt rijden, van Nol Jansen ofzo?

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 16:42

Jaa Nol jansen, dat hoorde ik ook, die hebben er ook pas 1 gebouwd ofzo?ik weet niet of je daar ook per uur kunt huren.

Bij meeuwesen heb ik alleen zelf gereden, denk dat de prijs daar per persoon is, maar dat zou je even moeten informeren.

Jammer dat de bak richting de snelweg een prive bak is, toch zie ik er vaak mensen die er veel gaan rijden.. :D

Ik zal je over de bak van 5 euro even een pb sturen.

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 18:48

cile205 schreef:
Op de weg van chaam richting de snelweg.. aan de rechterkant, net als je chaam uit rijdt, is er ook een bak gebouwd. volgens mij kan je daar ook binnen rijden, zie er regelmatig trailers staan. Weet iemand hier iets van?

Verder ken ik nog een bak in baarle nassau voor 5 euro per uur, niet altijd voor jezelf, en in chaam bij meeuwesen, 12 euro per uur, die heb je dan voor jezelf.

ik denk dat je de bak van burema bedoelt of niet??? http://www.buremadressagehorses.nl/ daar staan vaak trailers omdat zij lesgeven. Ik denk eigenlijk niet dat ze die zomaar verhuren om in te rijden.

Pensionstal Nol jansen is idd een nieuwe pensionstal, aangezien ik mijn paarden in ulicoten heb staan zonder binnenaccomodatie wilde ik daar zoiso even naar bellen om te vragen.

Misschien kun je bij katy olislagers ook de bak wel huren (boshoven) dat doet onze RV in iedergeval wel.

*** even off topic *** Waar hebben jullie je paarden eigenlijk gestald?

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 21:07

Ja dat klopt, daar kun je ook rijden.

wat netjes zeg, op de bredaseweg, die bedoelde ik.

Ze geven dan ook les, heeft iemand toevallig ervaring in de lessen? ik zoek nog een goede lesgever :)

Linda2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-10 21:14

Ik weet nog een goede instructice! Ik heb zelf ORUN 1e fase gedaan maar ik krijg ook les van iemand die zelf Grand Prix heeft gereden en zij is ook heel fijn.
Wat voor iemand zoek je?

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 21:23

hmm mss kan je me de naam eens mailen? het zal iig voor begin maart weer zijn ben ik bang gezien de weersomstandigheden en ik zelf nu ook alweer bijna 2 maanden te weinig heb gedaan :(

Linda2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-10 21:29

je krijgt pb

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 21:30

ok