Als het niet het geval is sorry daarvoor..
Het stoom komt letterlijk momenteel uit mijn oren..
Zal even uitleggen waarom:
Momenteel hebben de Hyporamawinkels een folder lopen voor de feestdagen..
Daarin staan thermolaarzen voor 19,95 euro..
Toen ik dat zag via internet ben ik woensdag gelijk even naar Horse Plaza Nieuwegein gegaan omdat ik ze met deze kou toch wel graag wilde hebben..
Kwam daar aan en zag tot mijn spijt alleen nog maar grote maten..(ja 43-44 gaat niet lukken als jezelf 37 hebt
)Ik aan het personeel gevraagd of de laarzen nog kwamen in mijn maat en dat was het geval..(maandag zouden ze komen)
Gelijk gevraagd of ik ze mocht reserveren (eventueel met aanbetaling) en dat mocht dus niet..
Gisteren dus gelijk gebeld of de laarzen binnen waren gekomen en dat was niet het geval..(ja ze waren op het hoofdkantoor binnengekomen)
Ik moest dinsdag maar even terugbellen werd er tegen mij gezegd..
Oké vandaag dus dinsdag en heb vanmiddag rond 12 uur en 15.30 uur even gebeld of ze waren binnengekomen..
Dit was dus WEEEEEER niet het geval..
Ik vriendelijk aan dat meisje uitgelegd dat ik al tig keer had gebeld voor die dingen en nogmaals gevraagd of ze de laarzen apart wilde leggen als ze binnen kwamen..
Nou nee dit kon dus ook niet maar het was wel mogelijk om een aanbetaling tedoen en ze te reserveren!!!
Nou ik wist niet wat ik hoorde want ditgene had ik dus woensdag gevraagd!!!!!
Heb vriendelijk gezegd dat ze de laarzen in hun reet kon stoppen en dat ik ze wel ergens anders vandaan ging halen..
Ik baal hier gewoon zo ontzettend van want het is dus elke keer wat ben die paardenwinkel..
En nu heb ik dus nog steeds koude voeten haha!!!!
Hoe zijn jullie ervaringen met deze winkel??
Edit: ben al weer wat afgekoeld...
Ik vind het ook niet echt een fijne winkel. Ik ga meestal naar de Paardenschuur, meer ook omdat mijn instructrise daar staat met haar paarden of naar Freddy's. Daar werken ook veel mensen die ik ken en word ik ook gewoon altijd super geholpen. Horseland was vroeger ook altijd een fijne winkel. Geen idee of dat nog zo is eigenlijk..
Kan daar altijd leuke dingen kopen.