Jullie ervaringen met Horse Plaza Nieuwegein..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara21

Jullie ervaringen met Horse Plaza Nieuwegein..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-09 16:52

Heb geen idee of het hier goed staat hoor..
Als het niet het geval is sorry daarvoor.. ;)

Het stoom komt letterlijk momenteel uit mijn oren..
Zal even uitleggen waarom:

Momenteel hebben de Hyporamawinkels een folder lopen voor de feestdagen..
Daarin staan thermolaarzen voor 19,95 euro..
Toen ik dat zag via internet ben ik woensdag gelijk even naar Horse Plaza Nieuwegein gegaan omdat ik ze met deze kou toch wel graag wilde hebben..
Kwam daar aan en zag tot mijn spijt alleen nog maar grote maten..(ja 43-44 gaat niet lukken als jezelf 37 hebt :D )
Ik aan het personeel gevraagd of de laarzen nog kwamen in mijn maat en dat was het geval..(maandag zouden ze komen)
Gelijk gevraagd of ik ze mocht reserveren (eventueel met aanbetaling) en dat mocht dus niet.. :(
Gisteren dus gelijk gebeld of de laarzen binnen waren gekomen en dat was niet het geval..(ja ze waren op het hoofdkantoor binnengekomen)
Ik moest dinsdag maar even terugbellen werd er tegen mij gezegd..
Oké vandaag dus dinsdag en heb vanmiddag rond 12 uur en 15.30 uur even gebeld of ze waren binnengekomen..
Dit was dus WEEEEEER niet het geval..
Ik vriendelijk aan dat meisje uitgelegd dat ik al tig keer had gebeld voor die dingen en nogmaals gevraagd of ze de laarzen apart wilde leggen als ze binnen kwamen..
Nou nee dit kon dus ook niet maar het was wel mogelijk om een aanbetaling tedoen en ze te reserveren!!!
Nou ik wist niet wat ik hoorde want ditgene had ik dus woensdag gevraagd!!!!!
Heb vriendelijk gezegd dat ze de laarzen in hun reet kon stoppen en dat ik ze wel ergens anders vandaan ging halen..
Ik baal hier gewoon zo ontzettend van want het is dus elke keer wat ben die paardenwinkel..
En nu heb ik dus nog steeds koude voeten haha!!!!

Hoe zijn jullie ervaringen met deze winkel??

Edit: ben al weer wat afgekoeld... :D

Vrouw2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 18:14

Hey Tamara.. Zusje van ;)

Ik vind het ook een waardeloze winkel!

Er werken veel meiden die niks weten of er totaal geen verstand van hebben..wij nemen ze ook altijd in de zeik heerlijk ;)

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-09 18:26

Danielledm schreef:
Hey Tamara.. Zusje van ;)

Ik vind het ook een waardeloze winkel!

Er werken veel meiden die niks weten of er totaal geen verstand van hebben..wij nemen ze ook altijd in de zeik heerlijk ;)

Heey hallo,

Ja mijn winkel is het ook echt niet meer..
4 jaar geleden werkte er nog wel wat(niet veel) mensen die er verstand van hadden maar nu... :n :n
Ga nu gewoon maar is kijken bij Freddy's Ruitersport en anders internet leegkopen.. ;)

Alexx

Re: Jullie ervaringen met Horse Plaza Nieuwegein..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 18:39

ik vind ze vooral ontzettend dom daar. Alleen Pikeurbroeken in maar 34 passen me en daar hebben ze maar een paar van hangen. Ik heb er wel eens een bestelt maar dat liep in de soep omdat ik moest aanbetalen en het zou 6 tot 8 maanden duren. Ik heb toen nog expliciet gevraagd of ze ze bij Horseland niet hadden (zit in bilthoven, is ook lid van de keten). Nee die hadden ze niet want dat was een veel kleinere winkel. De week daarop was ik toevallig bij horseland zag ik er meteen 3 hangen in verschillende kleuren...

Verder vind ik de spullen er echt prut en niet mooi vaak. Ik ga liever naar Freddy's of naar Fugers, is wel een eindje weg...

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 18:43

Het word niet voor niets HorseDRAMA genoemt :+ Ik vind het ook niet echt een fijne winkel. Ik ga meestal naar de Paardenschuur, meer ook omdat mijn instructrise daar staat met haar paarden of naar Freddy's. Daar werken ook veel mensen die ik ken en word ik ook gewoon altijd super geholpen. Horseland was vroeger ook altijd een fijne winkel. Geen idee of dat nog zo is eigenlijk..

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 18:43

Ik vind de spullen, en de winkel wel leuk! :j Kan daar altijd leuke dingen kopen.
Meiden zijn aardig. Ik irriteer me er alleen aan dat ze constant achter je reet aan lopen :o
Ging een rijbroek passen, had niet om hulp gevraagd, en zo'n meid was niet weg te slaan bij me! Ik vind dat knap irritant :+

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 18:47

Ik vind het wel een fijne winkel, maar dan vooral in de kleding, hun hebben een ruim assortiment in kleding. Echt spullen voor m 'n paard haal ik daar niet, dat haal ik wel in de winkel bij mij in de buurt, dat is wat makkelijker met eventueel ruilen :D
Maar ik moet toegeven dat ik al vaker heb gehoord van het personeel dat ze niet veel verstand van hun spullen hebben.
Maar Freddy's ga jij mij al helemaal niet vinden, dat vind ik pas een *** _O-
Ach, ieder z'n winkel.

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-09 18:47

josewoos schreef:
Ik vind het wel een fijne winkel, maar dan vooral in de kleding, hun hebben een ruim assortiment in kleding. Echt spullen voor m 'n paard haal ik daar niet, dat haal ik wel in de winkel bij mij in de buurt, dat is wat makkelijker met eventueel ruilen :D
Maar ik moet toegeven dat ik al vaker heb gehoord van het personeel dat ze niet veel verstand van hun spullen hebben.
Maar Freddy's ga jij mij al helemaal niet vinden, dat vind ik pas een *** _O-
Ach, ieder z'n winkel.

Ben nog nooit bij Freddy's geweest.. :o
En dat terwijl hij aan de overkant zit haha..

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 18:50

Die zit er vlakbij ;) Maar voor kleding is horsedrama idd wel fijn. Ieder zijn eigen ding wat ie fijn vind. Ik heb voor elk ding weer een andere winkel :+ ben nogal een zeikerd wat dat betreft :+

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 18:51

Sunrise19 schreef:
Die zit er vlakbij ;) Maar voor kleding is horsedrama idd wel fijn. Ieder zijn eigen ding wat ie fijn vind. Ik heb voor elk ding weer een andere winkel :+ ben nogal een zeikerd wat dat betreft :+

Je wilt gewoon het beste! Heb ik ook hoor ;)

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 19:01

Nou dat sowieso! Ik twijfel ook heel erg altijd. En dan staat bij bijv. horseplaza iemand op je handen te kijken. Dan koop ik echt niks als ik niet even rustig kan kijken enz. Ik moest een fijne uitrijddeken hebben, en dan heb ik geen zin dat iemand telkens van alles pakt. Ik kijk zelf wel, en als ik wat naar wens zie dan roep ik wel :+

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 19:03

nou wat ik jammer vind aan freddys dat het vooral gericht is op mode, en dat interesseert me te paard echt vrij weinig, en dat is net zo bij horseplaza. Daar heb je allemaal leuke kleuren dekentjes dekjes halstertjes, i don't give a oliebol. Ik hou van functionele goede spullen en die ontbreken. In iig bij Horseplaza en bij freddys zijn ze zeer gering

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 19:04

Ben er 2 x geweest, vind het een drama daar. Kom eigenlijk bijna altijd bij Freddy's.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 19:08

Ben er gisteren geweest maar ben toch prima geholpen! Heb mijn favoriete roze zweep gescoord (4,95), laarzen om mee door de blub te lopen (ipv mijn goede wedstrijdlaarzen), jas in de uitverkoop voor slechts 24 euro en toen ik naar twee extra schuiminleg dingen vroeg voor in mijn hoedje heeft ze de hele winkel afgezocht maar ze vond ze wel en ik kreeg ze ook gewoon zo mee! Dus nee hoor ik vind het een prima winkel. Wel altijd hetzelfde assortiment maar goed als je weet wat je nodig hebt is dat soms wel handig.

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 19:11

Vind het ook niet echt een prettige winkel al vind ik het personeel over het algemeen wel aardig en klantvriendelijk.
Ondanks dat ze er een groot assortiment hebben vind ik vaak niet wat ik nodig heb. Meestal ga ik naar Freddy's of bestel het bij Divoza of Piaffe ofzo.

(Harmelen vind ik ook niet prettig namelijk)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 19:11

Ik raad jullie Divoza aan :D
Al hebben die nog maar 4 vestigingen :o

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 19:15

Ik ga ook liever naar de winkel in het dorp :j Als het niet goed is kan je makkelijk ruilen etc! :D

Sunrise19

Harmelen is helemaal drama :+ Ik krijg wel altijd een folder, en kom daar echt alleen als er uitverkoop is. Bij freddy's loop ik altijd binnen en zoek ik naar iemand die ik ken. Die laat ik dan even helpen. Weet iemand van jullie waar je het beste voor stubben dekjes kan kijken? Kan ze nl nergens vinden, en die zijn echt heel fijn.

nicoleboogie

ik kom er regelmatig en word altijd prima geholpen
ieder zo zijn ding
ik koop tegenwoordig wel vaker via internet maar dat komt omdat ik verhuisd ben en niet echt meer in de buurt woon

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 19:17

Ohw voor de mensen die ook in Utrecht wonen: ruiterkoopjes.nl heeft ook nog weleens wat leuks. degene van wie dat is staat bij mij op de manege. had vorige x een rijbroek voor 20euro. En vaak heeft hij ook dekens enz. Zit niet altijd wat leuks tussen, maar als je goed kijkt vind je wel wat. En het is altijd goedkoop :+

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 19:18

Ik vind de winkel gaan..
Personeel is vriendelijk, maar weet soms niet waar ze over praten en zijn soms erg bemoeierig.
Ik vind het wel fijn dat ze veel hebben daar!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 19:31

Sunrise19 schreef:
Harmelen is helemaal drama :+ Ik krijg wel altijd een folder, en kom daar echt alleen als er uitverkoop is. Bij freddy's loop ik altijd binnen en zoek ik naar iemand die ik ken. Die laat ik dan even helpen. Weet iemand van jullie waar je het beste voor stubben dekjes kan kijken? Kan ze nl nergens vinden, en die zijn echt heel fijn.

Ik heb ze bij Fred gekocht, maar of hij ze nu nog heeft? Ik weet wel dat, laatst toen ik er was, iemand er een kocht.

TICKELS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 19:39

Sunrise19 schreef:
Het word niet voor niets HorseDRAMA genoemt :+ Ik vind het ook niet echt een fijne winkel. Ik ga meestal naar de Paardenschuur, meer ook omdat mijn instructrise daar staat met haar paarden of naar Freddy's. Daar werken ook veel mensen die ik ken en word ik ook gewoon altijd super geholpen. Horseland was vroeger ook altijd een fijne winkel. Geen idee of dat nog zo is eigenlijk..

Hyporama=Hypodrama ik heb altijd problemen gehad met de winkels en vroeger ook nog met bestellingen in de tijd dat ze nog een catalogus hadden.

Ze sturen rustig een ander bit op dan je besteld, een wollen deken 2 maten groter :(
Ik kom er nooit meer en bestellen ook zeker niet meer!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 19:43

Ach het heeft allemaal zn voor en nadelen. Horseplaza is redelijk goedkoop en daar haal ik de simpelere dingen. Freddy's ben ik al heel lang niet meer geweest na een vervelende opmerking. Ik ga tegenwoordig naar Harmelen maar vaker bestel ik gewoon via internet. Meer keus, makkelijker zoeken en het wordt thuis bezorgd.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 19:47

Ik vind het opzich wel een fijne winkel, ze hebben een ruim assortiment en kan er eigenlijk altijd wel vinden waar ik ervoor heen ging. :)

Vind het wel vervelend dat er continu gevraagd wordt of ze je kunnen helpen en dat er spullen die niet in de aanbieding zijn in die bakken van de aanbiedingen liggen. :j