Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
redison schreef:Is er iemand die mij verder kan helpen? Ik heb iets af te handelen Huppa ruitersport, en kan ze niet bereiken. Geen reacties op mail; en telefoon wordt of niet opgenomen, of is in gesprek!
Pas hadden ze een topic gestart dat ze na problemen met allerlei zaken weer bereikbaar waren, nou dus niet!
Hoor het graag!
: ik hoop nu toch echt een keer dat het geld eerdaags op mijn rekening staat zoals belooft! Mocht contact opnemen met mij om de een of andere reden niet lukken dan mag dat altijd nog per pb op bokt. Mijn bestelnummer weet ik inmiddels uit mijn hoofd; 3612, en ik zou graag 99,73 euro op mijn rekening zien verschijnen. redison schreef:Hoi bokkers en Caroline,
Ik krijg nog steeds geen reacties op mijn mail; caroline je hebt mijn gegevens; je hebt een keer via hyves gereageerd, maar het geld staat nog niet op mijn rekening! Vandaag tig keer gebeld; normale nummer en 06; weer gemaild; alle telefoontjes worden niet opgenomen, of ingesprek; en antwoord op mijn mails: ik hoop nu toch echt een keer dat het geld eerdaags op mijn rekening staat zoals belooft! Mocht contact opnemen met mij om de een of andere reden niet lukken dan mag dat altijd nog per pb op bokt. Mijn bestelnummer weet ik inmiddels uit mijn hoofd; 3612, en ik zou graag 99,73 euro op mijn rekening zien verschijnen.