Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Silvaantje schreef:Nou ze heeft me een paar mails gestuurd met wat die kat zou zien en alles..
ik zal de belangrijkste stukken even plakken hier:
Mijn eerste gevoel zei me dat Charlie niet langer in leven is, sorry. Dit gevoel is echt heel sterk, maar Charlie is er van overtuigd dat hij niet dood is.
Dit kan twee dingen betekenen;
Of Charlie weet het zelf nog niet, als de dood heel onverwacht gekomen is kan het zijn dat hij het zelf nog niet beseft.
Of hij is zich figuurlijk DOOD geschrokken, waardoor hij heel hoog met zijn energie zit en het voor mij aanvoelt alsof hij niet meer in zijn velletje zit.
Omdat hij zelf duidelijk overtuigd is van het tweede scenario ga ik even verder.
Hij zit in een straal van 1,5 tot 2 km. Van huis, hij is volgens eigen zeggen in noordelijke richting van huis vertrokken ( ik heb zelf geen flauw benul van windstreken, dus ik weet helemaal niet of dit goed is).
Als ik vraag wat hij nu ziet laat hij me iets van een hele drukke weg zien, snelweg, of andere drukke provinciale weg. Hij laat me zien dat hij onder een paar struiken achter een gebouwtje zit wat een tankstation of wasstraat kan zijn. Als hij langs het gebouwtje naar voren kijkt ziet hij de weg en aan de kant van de (parkeer)plaats iets van een rood kastje of misschien wel een rode brandblusser of haspel of zoiets. Hij is echt heel erg bang en wil naar huis. Maar hij is niet overtuigd dat hij de weg nog weet.
Nou toen ben ik meteen daar gaan zoeken maar daar was hij dus niet..
Toen kreeg ik er nog een:
Volgens Charlie is hij vlak na mijn poging tot contact verder weggekropen, omdat het te druk was en niet veilig voelde.
Volgens eigen zeggen is hij vanochtend verder gegaan omdat hij zich gesterkt voelde ( ik heb hem gisteren een healing meegegeven om zijn angst wat weg te nemen).
Als je voor het tankstation(?) staat is hij schuin naar links en naar achteren vertrokken, zijn daar meer bossen of struiken?
Vervolgens is hij ergens in een weiland terecht gekomen, een hele flinke grote. Rechts laat hij bomen of struiken/bos zien, links voor, een op een boerderij lijkend huis ( of een echte boerderij natuurlijk) met een rood dak en iets van een schuur (garage). Hij steekt de wei schuin over en voor hem uit, heel in de verte ziet hij huizen, daar gaat hij op af, hij denkt dat hij in de goede richting op weg naar huis is, maar zeker weten doet hij het niet. Het voelt voor mij ook niet helemaal goed, alsof hij meer twijfelt dan hij wil laten merken.
Bovendien ben ik, ondanks dit alles, nog steeds niet overtuigd dat hij nog in leven is, sorry. Al moet ik zeggen dat zijn energie wel sterker voelde dan gisteren.
En net toen ik die mail kreeg belde ik bij de buurman aan om iets aan hem te vragen... hij was er niet en tot mijn verbazing hoorde ik opeens mijn kat daar binnen miauwen! Heeft hij hem dus gewoon (expres of per ongeluk,dat weet ik nog niet want hij is nog steeds niet thuis) opgesloten in zijn huis!
Al die tijd heeft hij dus waarschijnlijk gewoon in het huis hiernaast gezeten...
Dus nee echt geholpen heeft het niet, eigelijk heeft het me alleen meer stress bezorgd omdat ze zei dat hij waarschijnlijk dood was.
Maarja ik heb wel m'n kat terug (of nouja bijna dan, zit te wachten tot de buurman thuis komt,maar ik weet in ieder geval waar mijn kat is)
ShadowPizza schreef:Maar dan kan die toch ook niet bij de brievenbus?