Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
FitzChivalry schreef:lastig ts..
Het gaat moeilijk worden om je paard voor dat geld te stallen..
En hoe wil je het gaan doen als je paard naar de da moet, of erger nog, naar de kliniek..
(niet banketstaaf bedoeld) Je moet echt wel een bedragje achter de hand houden voor onverwachte uitgaven.
Niene06 schreef:ik wil alleen voor de eerste maand voor dit geld ergens mijn paard stallen de volgende maand heb ik meer dan genoeg geld om mijn paard ergens anders te stallen maar het gaat om de eerste maand
p.s de extra kosten is allang overlegt en geregeld!
Niene06 schreef:hoi,
ik heb altijd al een eigen paard gewild en nu krijg ik een proef eigenpaard in de winterperiode alleen zoek ik nog een goed stalling in of rond breda, graag niet te ver weg want ik moet het kunnen fietsen!
nu is mijn probleem dat ik niet veel geld (€tussen de 25,- en 75,-) heb om de stalling te kunnen betalen en daarom zoek ik ook alleen een buitenbak of en plek waar ik kan rjden een stal en een wei. als het kan ook een bos in de buurt maar dat hoeft niet.
ik weet dat dit bijna niet bestaat maar ik heb er veel voor over en ik heb er haast bij want ik moet binnen een week kunnen reageren of dat ik hem in de winterperiode kan stallen
alsvast reuze bedankt!
E.
friesiszwart schreef:Niene06 schreef:hoi,
ik heb altijd al een eigen paard gewild en nu krijg ik een proef eigenpaard in de winterperiode alleen zoek ik nog een goed stalling in of rond breda, graag niet te ver weg want ik moet het kunnen fietsen!
nu is mijn probleem dat ik niet veel geld (€tussen de 25,- en 75,-) heb om de stalling te kunnen betalen en daarom zoek ik ook alleen een buitenbak of en plek waar ik kan rjden een stal en een wei. als het kan ook een bos in de buurt maar dat hoeft niet.
ik weet dat dit bijna niet bestaat maar ik heb er veel voor over en ik heb er haast bij want ik moet binnen een week kunnen reageren of dat ik hem in de winterperiode kan stallen
alsvast reuze bedankt!
E.
Onder de 75 euro kun je je paard niet stallen, misschien alleen op het land ergens maar dan moet je rekenen op extra voedingskosten waardoor je toch veel meer kwijt zal zijn als het bedrag wat je uit wil geven (75,00 euro)
Ik neem aan dat een eigenaar van een paard verwacht dat het paard op een stalling gestald zal worden met voldoende voeding en verzorging.
Zou er als ik jou op dit moment niet aan beginnen.
Niene06 schreef:ik zoek ook gewoon een stal waar die een weilnd heeft en een stal waar die in kan staan bij regen
voer lukt wel!