Ik heb geen idee of het hier goed staat, maar goed.
Heeft iemand toevallig ervaring met online bestellen bij Piafferuitersport? Ik heb daar meerdere bestellingen gedaan, die eigenlijk altijd goed verliepen, op de lange leverduur na. Nu had ik een tijdje terug weer een aantal dingen besteld, zoals een cadeau voor een vriend, singel, longeerartikelen etc. Ik kreeg netjes een bericht dat de producten niet op voorraad waren en dat het langer ging duren. Een maand hierna had ik nog niks ontvangen en de verjaardag van die vriend was inmiddels geweest en omdat ik toch echt een nieuwe singel nodig had, al een nieuwe singel gekocht. Afijn, ik heb mijn bestelling geannuleerd. Dit was geen probleem en alles zou worden doorgegeven aan de administratie. Na een maand had ik niks meer gehoord en mijn geld had ik nog niet ontvangen. Ik heb hierover een nette email gestuurd. De vriendelijkheid die ik eerst kreeg was nu ver te zoeken. Ik werd doorgestuurd naar iemand anders en dus daar een vriendelijke email naar toe gestuurd of zij het misschien voor mij na zou willen kijken. We zijn nu weer een aantal weken verder en ik krijg net een email met alleen: Ik kijk het voor u na. Verder staat er geen naam of wat bij.
Een beetje vreemd en jammer vind ik het wel. Ik ben helaas niet meer van plan om hier nog een bestelling te plaatsen.
Laatst bijgewerkt door Apoc op 03-08-09 10:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Heb er niet veel ervaring me, ooit 1x iets besteld, maar gezien de erg lange levertijd bestel ik daar niet meer. Niet zo netjes hoe ze jou nu afschepen. Ik zou ze een aangetekende brief sturen, indien je de emails nog hebt,deze uitprinten en meesturen. Gewoon een termijn stellen en dreigen met ondernemen van stappen.
Wat rot voor je. Heb er een keer wat besteld, maar duurde me veel te lang. En kreeg nog de verkeerde maat ook.
marianne18
Geplaatst: 03-08-09 10:08
geen ervaring met bestellen online (ga atijd heen) maar volgens mij als ik het goed heb was hier al eerder een topic over geweest.
Bij welke online ruitersportwinkel koop jij? hier in dit topic hebben ze het ook over piaffe
Laatst bijgewerkt door marianne18 op 03-08-09 10:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Posh
Geplaatst: 03-08-09 10:10
Ik heb geen ervaringen met online bestellen bij Piaffe maar ik ben er wel vaak heen geweest in mijn eigen dorp maar het was geen pretje.
Apoc
Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-09 10:12
marianne18 schreef:
geen ervaring met bestellen online (ga atijd heen) maar volgens mij als ik het goed heb was hier al eerder een topic over geweest.
Ik had al even gekeken bij de zoekmachine, maar kon er niet echt wat over vinden.
poesila9
Geplaatst: 03-08-09 10:12
ik heb via de winkel een voltigesingel besteld, hij zou binnen 2 weken komen, is er na een maand nog niet
Unoo
Geplaatst: 03-08-09 10:26
Ik heb er een keer een wedstrijdset besteld met o.a een jasje, blouse en plastron. Ook nog handschoentjes bijbesteld en elastiekjes. Kreeg het binnen een paar dagen thuis gestuurd, en omdat de maat van het jasje tóch niet paste. (Op de site stond hoe je ongeveer de goede maat op kon meten, blijkbaar viel het toch anders uit.) Toen hebben we het teruggestuurd, met alles erbij en gevraagd of het jasje en de blouse één maat kleiner konden. Toen hebben we een paar dagen weer een pakketje gekregen, en toen zat alles er precies in de goede maat in. Dus eigenlijk een goede ervaring ermee. Nu ga ik overigens altijd naar de Kroo omdat je dan toch de dingen echt kan passen.
itsme_ilonca
Geplaatst: 03-08-09 10:30
Ik heb er wel goede ervaringen mee. Ik heb er pasgeleden een vliegendeken besteld, en binnen een paar dagen had ik het al in huis
ik heb er een keer MH laarzen besteld (had er al wel eerder dingen besteld en was altijd tevreden) en had betaald met automatische incasso. bleek toen dat ze het geld 2x hadden afgeschreven, dus een hele tijd heen en weer gemaild en een maand of 3 later had ik pas mijn geld terug
Ik heb ook wel eens iets besteldt! Het duurde supper lang! en ik had de verkeerde maat! Ik bestel er nooit meer iets!
Romeo2007
Geplaatst: 04-08-09 12:05
Ik bestel er ook nooit meer wat. Er is geld van mijn Visa afgehaald en toen het product terug werd gestuurd heb ik nooit meer mijn geld terug gekregen. Visa handelt dit nu gelukkig af!
ik heb er meerdere keren besteld en het duur eeuwen voordat het in huis is.
Moncherette
Geplaatst: 04-08-09 12:44
Ik heb 3 keer wat bij piaffe besteld. En elke keer duurde het erg lang voordat ik het in huis had en een keer was zelfs mijn hele bestelling ''verdwenen''. Ik heb dit toen als nog wel ontvangen alleen waren ze aan de telefoon niet erg vriendelijk en deden ze alsof het mijn fout was... Ik bestel hier dus niks meer.
tuffi
Geplaatst: 04-08-09 12:48
Ik heb er een aantal keer besteld en de levertijd viel toen reuze mee. Wat ik wel vreemd vond is dat ik bij twee bestellingen andere dingen kreeg dan ik bestelde. Ik had een broek besteld van een bepaald merk, maar kreeg ik een ander merk (dat er overigens praktisch hetzelfde uitzag), idem met een longeersingel en met chaps. Ik heb hierover geen contact opgenomen met Piaffe, dus ik kan ook niets zeggen over de klantvriendelijkheid. Maar goed, gek is het wel dat je zonder bericht diverse keren een afwijkend merk opgestuurd krijgt...
StillAngel
Geplaatst: 04-08-09 12:49
Ik heb die super goedkope rijbroeken er besteld voor mijn kamp, maar ik heb er wel goede ervaringen mee Binnen 2 dagen in huis en enn helemaal goed hoor
S_uus
Geplaatst: 04-08-09 12:53
Nou , ik meld me hier ook. Eerste keer dat ik iets bestelde was een babyblauwe rijbroek, ik vind babyblauw erg mooi dus een rijbroek mocht gewoon niet ontbreken.
Maat L anders is ie te kort aan de pijpen. 3 dagen later een pakketje. Ik scheur het open, een kots groene rijbroek maat 140! Heb ik ook net als TS een nette mail gestuurd, waarop ik een antwoord kreeg als in :"Sorry jou rijbroek is niet meer op vooraad en ook niet meer leverbaar".
Dus word er zomaar wat opgestuurd? Heb toen gelukkig wel me geld terug gekregen.
Daarna nog een deken besteld en volgens mij 2x peesjes ging allemaal goed.
Totdat ik bitlooshoofdstel bestelde. Het duurde en duurde, ik gemailt natuurlijk. Ze hadden wel een bestelling binnen van bitloos maar geen adres?
Dus ik :"Hoe geen adres? ". Nou die had ik er niet bij vermeld. Dus ik heb de bestelling opnieuw gedaan, en dan op het laatst weg geklikt kijken of ik echt me adres niet had ingevult, dus toen ik op "verstuur bestelling" of iets dergelijks moest klikken alles verwijderd..
Nu bleek ik kan daar noooooit overheen gekeken hebben onmogelijk, sterker nog als je het niet invult kan het niet eens verzonden worden
Daarna weer gebeld dat ik er toch knap chagerijnig van werd (was al dik 3 weken mee bezig) Werd er herhaal :"ooh word je er chagerijnig van?".
Nouja na een bult gedoe toch binnen gekregen geloof met brokjes ofzo omdat het zo lang duurde, maar iets aardiger blijven mocht ook wel
Vriendin van me heeft overigens ook erg lang moeten wachten, ze was er al bang voor naar mijn bitloos gedoe maar wilde het toch proberen , ook nadat ik zei ach ik heb ook goede bestellingen gehad, maar helaas ook bij haar duurde het al dik 2weken
ik tot nu toe alleen maar goede ervaringen, dekje uitverkocht netjes gebeld en een ander mogen uitzoeken, wel heb ik het erbij gestuurd dat ik niet zomaar wat anders wilde want dat hadden ze keer gedaan met halster.
aisie
Geplaatst: 04-08-09 22:47
Ik bestel er zeer regelmatig wat en heb nog nooit problemen gehad, heb het altijd binnen een paar dagen thuis. En als het niet op voorraad is dan duurt het wat langer maar daar kreeg ik netjes een berichtje van.
janou3
Geplaatst: 04-08-09 22:47
ik heb er een keer twee rijbroeken besteld en een boekje. rijbroeken had ik binnen een paar dagen thuis, maar het boekje zou nabezorgt worden. heb ik nog steeds niet binnen. is inmiddels al wel een paar maanden geleden. heb er laatst nog aangedacht, maar niks mee gedaan... beetje dom!
heb 1 keer MH laarzen besteld, zou ik gratis speciale beugelblokjes bijkrijgen, zaten er niet bij natuurlijk 1 keer deken besteld, kreeg ik de verkeerde toegestuurd, ja die andere was op en deze was bijna hetzelfe (jaja, nou die ging dus terug) 1 keer dekjes besteld, kreeg verkeerde kleur en maat 1 keer rijbroeken besteld, verkeerde gekregen
Nou toen was het echt gedaan, ik bestel er niet meer. Ook bij iets terug sturen, duurt een eeuwigheid voordat je je geld terug hebt. En de bestelling zelf duurt idd ook best lang. Al met al niet echt tevreden dus. Iedere keer dacht ik, ach foutje kan gebeuren, maar er is nog niet 1 keer iets goed gegaan bij mij, das toch wel vreemd