Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
die heeft het namelijk nog niet zo lang (ik meen 2 maanden)
, ik vind het daar geweldig, de paarden staan atijd buiten in padocks en in de wei , 2 buitenbakken erg goed te doen en een aparte longeersingel!Romyv schreef:Wildhoef heeft heel veel achterstallig onderhoud en die bakken zijn echt DRAMATISCH!! Als je daar gaat staan, kan je alleen buiten rijden ongeveer..
Ik wil niet banketstaaf doen, maar je stelt wel heeeel veeeeel eisen!!! Als je een droomstal wilt, met geweldige bakken, rust, super veel extra luxe, grote stallen en prachtige uitrijmogelijkheden moet je naar brabant gaan want dat heb je gewoon niet in de stad..
Sta daar prima 
Heb daar vroeger altijd gestaan is een hele gezellige manege.
OKHannes schreef:Brennie 75, de wildhoef stond bij de vorige eigenaren ook jaaaaren in de stille verkoop, en nu de naam van de ldhoef down the drain is verwacht ik hier bijzonder weinin van.
Bella88 schreef:ben wel benieuwd naar de verhalen over beresteinSta daar prima
brennie75 schreef:OKHannes schreef:Brennie 75, de wildhoef stond bij de vorige eigenaren ook jaaaaren in de stille verkoop, en nu de naam van de ldhoef down the drain is verwacht ik hier bijzonder weinin van.
ik verwacht er ook niet veel meer van hoor, maar erg zonde want het was goed! al zou ik zelf mijn pony niet in een box meer willen hebben!
Bella88 schreef:De stands worden volgend jaar weggehaald... is verplicht.
En ja natuurlijk vind ik dat niet leuk voor de manege paarden maar dat heeft niks ermee te maken hoe mijn paard erbij staat.
En mijn paard krijgt te eten wat ik wil hoor??