Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
En de mensen die geen goede ervaringen hebben zijn hier gewoon erg teleurgesteld over en het is gewoon algemeen bekend dat die mensen éérder hun mening laten horen dan mensen die gewoon goede ervaringen er mee hebben. Ik zou je hier niet zo van laten weerhouden.. Citaat:De mensen die wél positieve ervaring hebben zullen gewoon minder snel reageren want tegenwoordig is tijd geld.
femmefatale1 schreef:Ik heb idd ook een goeie ervaring, de eerste..
Daarna 2 slechte ervaringen, dus ik bestel er niet snel meer..Citaat:De mensen die wél positieve ervaring hebben zullen gewoon minder snel reageren want tegenwoordig is tijd geld.
Overigens is er nog een topic mbt ervaringen over Piaffe.. en hier wordt bijna alleen maar positief gereageerd.. het kan dus gewoon wel..

MissPromiss schreef:Weetje, alle problemen die er zijn zijn uiteindelijk opgelost en je hoort toch vaak alleen de negatieve reacties. De mensen die wél positieve ervaring hebben zullen gewoon minder snel reageren want tegenwoordig is tijd geldEn de mensen die geen goede ervaringen hebben zijn hier gewoon erg teleurgesteld over en het is gewoon algemeen bekend dat die mensen éérder hun mening laten horen dan mensen die gewoon goede ervaringen er mee hebben. Ik zou je hier niet zo van laten weerhouden..
.
Terwijl ik naast het contact ook een brief heb bijgevoegd met daarin dat ik het vergoed wil. Daarnaast zat er een dure cap bij en handschoenen bij (die waren van een ander! ze hadden 2 bestellingen samengevoegd: dus iemand anders zat maar te wachten op cap etc.). Weer netjes gebeld, dat ik mijn geld terug wil en weer alles opgestuurd. Weer geen geld terug.
) eindelijk 2 maand later mijn geld terug.