Paardenconcurrent?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

QueenE

Paardenconcurrent?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 13:27

Hallo,
Weet niet of dit topic hier goed staat :o

Ik heb laatst iets besteld bij de paardenconcurrent..
Ik weet dat ze daar lange levertijden hebben heb hier ook vaker dingen besteld..
Nou wou ik vandaag eens kijken want het duurt nu wel heel lang..
Is de site verdwenen? Weet iemand hoe dit zit?
De eigenaar zat altijd op Bokt maar is hier ook al een tijd niet meer geweest..
En ik heb mijn spullen al wel betaald :=

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 13:30

Hier zijn al meerdere topics over geweest als ik me niet vergis :o
PB'en en mailen en misschien kun je ergens een telefoonnummer zien te vinden?
Ken haar zelf niet maar kan me niet voorstellen dat ze haar klanten zomaar laat zitten dus zal vast wel goedkomen!

QueenE

Re: Paardenconcurrent?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 13:31

Ik weet dat er meer topics over zijn geweest..
Over de lange levertijden..

Ik zou graag willen bellen ofzo maar hoe kom ik aan een telefoonnummer als de site niet bereikbaar is?

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 13:34

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 13:35

De eigenaar van paardenconcurent was van 4-18 in het buitenland. Vandaag gaat ze al de mails behandelen dus ook de jouwe!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-09 13:36

Oke bedankt voor de info!

Oase4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 20:19

ik wilde morgen ook al gaan bellen
de website is idd ineens verdwenen.
ik wacht dus even af of ik iets hoor had namelijk ook iets besteld.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 20:35

Ik had ook iets besteld, een bitje en een broek. Omdat de broek niet op voorraad was kreeg ik (drie weken geleden) een mailtje daarover, ik had toen nog niet betaald gelukkig... mailtje teruggestuurd dat ik wel wilde wachten tot de broek er was omdat ik 'm perse wilde, en of het bitje wel op voorraad is....

... inmiddels bitje ergens anders besteld en die broek komt nog wel es, als ik 'm ergens anders nog eens tegenkom :+ Want ook ik heb niets meer van de paardenconcurrent gehoord, ze hebben zo te zien (toen de site nog in de lucht was) goede spullen, ik zie het alleen niet zitten om in onzekerheid te zitten over wanneer ik m'n spullen krijg.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 21:15

Allereerst excuses allemaal, van 4 tot 18 februari ben ik afwezig geweest waardoor ik mails niet, of pas laat kon beantwoorden. Op dit moment is de site down; waarom weet ik niet. Het hosting bedrijf heeft nog niks laten horen, dus ikzelf wacht het ook af. Dit houdt in dat ik geen mails kan beantwoorden, want ook de backoffice (waar de bestellingen binnenkomen) en mijn mailbox - allemaal aan de site verbonden kom ik dus ook niet in :(

Zodra ik mijn mailbox in kan handel ik de mails meteen af; wanneer dit is probeer ik sowieso hier neer te zetten :)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 21:19

Thanks voor de update :) Vervelend dat de site het niet doet...

Oase4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 21:23

ik heb net voor de site eruit ging besteld en betaald via ideal is dat dan wel allemaal goed gegaan? ik heb wel een mail gehad met alle info. maar als ik het goed begrijp kun jij op dit moment ook niets dus dan wachten we gewoon af. maar dan weet ik iig dat mijn bestelling vanzelf komt.
kun je het hostingbedrijf niet bereiken over de problemen?

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 19:45

Wat bleek, de site is overgezet naar een nieuwe server, daarom deed hij het niet - iets met DNS (whatever that may be) :+

Ik geloof dat dat wel goed is gegaan. Wat is je naam? (emaillen naar info@paardenconcurrent.nl , gaarne niet PB'en) :)

De site is weer online!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 21:36

HAR --> EA GZ DI.

Biancachippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 23:02

Vorige week een bestelling gedaan bij de paardenconcurrent maar na een bevestiging van de bestelling geen reactie meer
Betaling is erdoor heb ik gecheck, maar geen reactie, ook niet via mail
Kan iemand vertellen wat er aan de hand is bij de paardenconcurrent

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 21:32

In november 2008 heb ik 2 dekjes bij de paardenconcurrent besteld. Na 8 weken niks gehoord te hebben heb ik maar eens een mailtje gestuurd. Ik kreeg een mailtje terug dat de dekjes half maart geleverd zouden worden. En ja hoor idd ik kreeg een pakje binnen. Het bleek echter de verkeerde dekjes te zijn.
Dus na contact te hebben gehad de dekjes weer terug gestuurd. En zij zou navragen bij de leverancier wat er fout gegaan was. Na 2 weken nog geen antwoord.

Maar weer een mailtje gestuurd dat ik het zat was en dat ik mijn geld terug wilde. Nou ze zou het overmaken. Maar nooit meer wat van gehoord. Ze reageert ook niet op mijn emails.

marguerite

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 06:19

Ik heb zelfs in december een dekje enz.besteld bij dezelfde webshop maar tot nu toe niks gehad,ik heb wel gemaild en kreeg wel netjes antwoord terug dat het nog niet binnen was,maar nu wil ik de bestelling niet meer omdat ik het wel heel erg lang vind duren en de spullen in de winkel heb gehaald en ik krijg nu geen antwoord terug,ik vind dit maar vreemd en me vertrouwen om op internet te shoppen is weg,ik koop nooit meer via internet{sorry voor de webshops die wel de bestellings gewoon leveren}

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 19:38

Het blijft inderdaad altijd een soort risico om online te bestellen, toch zou ik niet willen zeggen dat ik dat om één slechte ervaring niet meer doe. Mijn leven zou lastiger zijn zonder online Paardendrogist of dito Westeind bijvoorbeeld :o Alleen zal ik niet meer wat bij de paardenconcurrent bestellen, hoe goed hun spullen verder ook zijn. Zelfs niet als ze als enige wél de singel hebben die ik zoek }:0

melissa_lis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 19:45

Hallo allemaal,

Dat de Paardenconcurrent lange levertijden heeft weet iedereen. Helaas is Petra op dit moment ook niet goed in orde vandaar dat er niet gereageert wordt op alle mailtjes!

Zo snel ze beter is horen jullie weer verder van der.

Groetjes Melissa

kimG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 21:08

ik baal ook als een stekker, heb in december spullen besteld zoals gevoerde chaps, en die zijn nog steeds niet binnen! maarja aan lamsvellen chaps heb ik ook niet veel meer met dit weer. een een broek uit de wintercollectie van 2008 :S

melissa_lis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 21:22

Voor volgend jaar is het altijd wel beter toch?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 21:24

Een broek van het jaar ervoor? En dan nog, vier dagen op je spullen wachten oké, maar vier máánden?

melissa_lis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 21:33

Hoi,

ervaring soms heb je echt onmacht.
je regelt het en is het niet leverbaar of mensen betalen niet op tijd zodat je de bestelling niet kan doen.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 21:39

Zo te lezen hebben mensen hier wel hun bestelling betaald maar die niet geleverd gekregen. En overmacht? Waar niet leverbaar bij de fabrikant? Heb het fatsoen om het even te laten weten en geld weer terug te storten.

melissa_lis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 21:52

Hoi,

geld stort ze terug als het niet leverbaar is.
Ik ken Petra langer als vandaag en als ze beter is neemt ze alle mailtjes door en stort ze geld terug als iets niet leverbaar is.

Sorry allemaal namens Petra voor het ongemak

Stasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 20:38

Hoi
ook ik heb in januari al besteld en nog niks ontvangen dan wel gehoord. Het is natuurlijk heel vervelend om te horen dat iemand zo lang durig ziek is maar misschien een idee dit op de site te melden zodat mensen niet zolang op hun spullen/ geld hoeven wachten!
Melissa heb je enig idee hoelang het nog gaat duren .... ?