sjaantje schreef:Ik was best nieuwsgierig, dus ik dacht ik bekijk de site even..
Echter als ik dan berichten lees als 'niemand schuwde grof geweld' en nog meer van dat soort respectloze opmerkingen tegenover serieuze beroepsruiters (LT,MT,ZT in Zevenaar), BEHALVE Kigali (??!!) dan zet ik toch behoorlijk wat vraagtekens.. En Daniëlle Keur is een van de ruiters waar ze hun naam aan verbonden hebben? LPP wil niet eens piafferen in de ring..
Ook ik doe nu een aantal gewaagde uitspraken, maar ik snap niet dat er op deze manier gepraat moet worden, dwz eerst iedereen afkraken om zo je methode aan de man te krijgen..
Ik geloof echt dat de methode werkt, sterker nog ik twijfel er niet aan, maar ik vind dit gewoon zo jammer...
Maar goed, het draagt niet echt iets bij aan dit topic.
Dat ben ik geheel met je eens en ik moet eerlijk zeggen: als zoiets op de website had gestaan destijds had dat me zeker weerhouden om contact op te nemen met de masseuze in mijn buurt.
Zeker omdat ik juist helemaal geen fan ben van het rijden van Marlies van Baalen want ik vind dat juist altijd erg strak overkomen, maar goed dat doet er niet toe
Maar... het gaat om je paard en ik ben er WEL van overtuigd dat het je paard veel goed doet. Dus voor de mensen die net als ik zouden reageren: gewoon eens bellen of mailen en wat er verder op de website gezegd wordt: ene oor in en het andere uit