Nou werd ik maandag opgebeld of ik even langs wou komen of ik de kleur wel mooi vond. Dus ik ging die zelfde avond nog langs, blijkt het dekje niet chocolade bruin met zandbruin (zoals op internet staat) te zijn, maar een veel lichtere vorm van de chocoladebruin en in plaats van zandbruin was het olijfgroen/grijzig.
Op een bijgeleverd briefje stond dat als je het product wil ruilen dat je het terug moet sturen (op eigen kosten) en er nog eens €5,- bij moet doen zodat ze het andere product terug kunnen sturen. Maar omdat we gewoon het goede product willen hebben vinden wij het vreemd dat wij voor de kosten moeten opdraaien. Daarbij komt ook nog dat deze kleur zoals wij hem geleverd hebben gekregen niet eens te koop is op de site; alleen donkerblauw met lichtblauw, paars met lavendel en chocobruin met zandburuin.
De moeder van mijn vriend heeft naar huppa gebeld wat ze hier nou mee moest. De communicatie verliep niet zo goed, ze hadden problemen met de site en ook met de telefoon, dus praten ging niet gemakkelijk. Wat ik begreep waren ze (zacht gezegd) niet erg klantvriendelijk en hebben ze gezegd er niks aan te kunnen doen. Ze zouden contact op moeten nemen met de producent (in Zweden ofzo).
Nu heeft de moeder van mijn vriend foto's gemaakt op een witte ondergrond waar dus duidelijk te zien is dat de kleur niet klopt. Op een andere foto heeft ze er een beige kussentje bij gelegd zodat je het verschil bruin-groen goed kan zien. Deze foto's heeft ze via de mail verzonden.
Nou is mijn vraag: heeft iemand op deze manier ervaring met huppa.nl en wat is de kans dat wij (zonder het betalen van nog eens €10,- extra, het is immers niet onze fout) een goed dekje krijgen?
Welke stappen kunnen we nog ondernemen om het goede dekje (liefst voor kerst) te krijgen?
Ik zal kijken of ik morgen aan de foto's kan komen die de moeder van mijn vriend heeft gemaakt, dan kunnen jullie zelf oordelen over de kleur.