Stal Jellema, Hulten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
L_iek
Berichten: 9711
Geregistreerd: 11-01-07

Stal Jellema, Hulten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-17 14:14

Hoi allemaal,
Zie bij stal Jellema in Hulten verschillende leuke paarden te koop staan. Mensen hier die daar een paard gekocht hebben of ervaring met de stal hebben?

Pamela_RS
Berichten: 3
Geregistreerd: 09-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 21:57

Ik ben ook benieuwd naar de ervaringen! :j

egnie

Berichten: 2369
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: oet ut Oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 23:04

Ik heb hier 2wkn geleden een paard gekocht. Het paard waar wij voor kwamen voldeed niet aan de verwachting. Was in mijn ogen ook mooier aangeprezen dan het dier in werkelijkheid was. ( ervaring en karakter) echter hij liet ons daarna eentje zien die volgens hem wel aan mijn verwachting voldeed. Uiteindelijk heb ik die gekocht en tot op heden is het een schot in de roos. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik eerlijk behandeld ben. Tis wel een handelstal dus kennis van zaken is wel handig.

ElviSiaBijou
Berichten: 7
Geregistreerd: 15-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 19:51

Ik heb in oktober ook een pony bij deze stal gekocht.
Hij was precies zoals omschreven en ben tot op heden echt heel erg blij met hem.
Ook hebben ze de pony voor mij gebracht voor een zeer schappelijke prijs aangezien ik in Groningen woon.

Dana1980
Berichten: 1
Geregistreerd: 12-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 23:52

Wij hebben helaas niet zo’n goede ervaring met stal Jellema.
In augustus een leuke pony bij hun gezien voor onze dochter.
Gebeld voor een afspraak en daar aangekomen vriendelijk ontvangen. De pony stond al klaar zodat onze 13 jarige dochter even kon rijden.
Dat ging allemaal prima. Er werd ons verteld dat de pony 1,5 jaar zadelmak was, buiten braaf was. Kortom een leuke pony waar ze veel plezier aan kon beleven.
Totdat de pony thuis kwam. Het leek nu of dat de pony juist helemaal niet zo lang zadelmak was.
Erg bang en schrikkerig zodra het zadel er op komt. De beugels die tegen haar buik aan komen, het opstappen overal schrikt ze van.
Zodra het zadel er op komt zie je gelijk heel veel spanning en begint ze gelijk te vluchten.
Dit ook meerdere malen aangegeven bij stal Jellema, maar op berichten wordt totaal niet gereageerd en als je belt word je direct afgewimpeld.
Wij gaan haar nu weg brengen naar iemand die haar weer opnieuw zadelmak gaat maken en haar gaat trainen. Omdat deze pony, omdat ze verder erg lief is ook zeker een kans verdient.
Vind het alleen erg jammer dat ze zo’n pony verkopen aan een 13 jarig meisje