Horze.nl

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KirstenHorse

Berichten: 1291
Geregistreerd: 16-02-13
Woonplaats: Amsterdam

Horze.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-18 23:55

Hoi!

Graag hoor ik hier recente ervaringen met het bestellen en retourneren bij horze.nl :)
Ook hoor ik graag welke maat halster ik moet nemen. Het gaat om een smalle pony van 1,45m. Op Horze.nl staat de volgende maattabel:

Size - Hoogte
P - 102cm
C - 146cm
F - 156cm
XF - 169cm

Dit zou betekenen dat ik dan toch maar voor maat C (cob?) moet gaan. Alleen heb ik recent via krämer een stonedeek halster besteld in de maat COB, die toch wel echt aan de grote kant was voor het mooie. Het gaat om een appaloosa met een wat lang, maar smal hoofd.

Het gaat om dit halster https://www.horze.nl/halsters/horze-howard-halster/22244.html

xLillith

Berichten: 474
Geregistreerd: 17-12-13
Woonplaats: Friesland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 00:00

Recent nog iets besteld en toen geannuleerd omdat het niet nodig bleek te zijn. Ik werd snel beantwoord en het was zo geregeld.

Eerder een pakketje besteld en dat had ik snel binnen.

TinGu

Berichten: 1637
Geregistreerd: 27-08-10

Re: Horze.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 01:48

Regelmatig besteld, nooit waar terug hoeven sturen. Bestellen gaat altijd prima, snelle levering ook. Via mail ook goed contact.

Qua grootte kan ik je geen advies geven. Misschien beiden bestellen en er 1 terug sturen?

Kategida

Berichten: 245
Geregistreerd: 05-08-17
Woonplaats: België

Re: Horze.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 01:53

Ook enkel fijne ervaringen hier bij Horze! Snelle levering en ook prima materiaal, ook van het huismerk. Qua maat heb ik enkel ervaring met de fulll. Ik denk dat een C(ob) wel prima moet zijn voor jouw pony. Eventueel kan je zoals TinGu zegt twee bestellen en eentje terugsturen indien nodig.

KirstenHorse

Berichten: 1291
Geregistreerd: 16-02-13
Woonplaats: Amsterdam

Re: Horze.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-18 02:17

Bedankt voor de geruststellende reacties! Ik heb maat pony en cob besteld en ze worden tussen de 15e en 18e geleverd :D Tegen die tijd zal ik ook een reactie plaatsen wanneer ik het heb ontvangen!