Dressage Mastery met Natasha Althoff

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lepeltje23

Berichten: 156
Geregistreerd: 15-10-14
Woonplaats: Bij paal 29 aan zee

Dressage Mastery met Natasha Althoff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-18 17:03

Hallo Iedereen,

Als beginnende ruiter kijk ik geregeld filmpjes op youtube Dressage Mastery with Natasha Althoff. Er is ook een betaalde cursus te volgen van haar en nu vroeg ik me af of er hier op Bokt ook mensen zijn die deze betaalde cursus/training van haar volgen en wat jullie ervaringen daarmee zijn. Alvast bedankt!

nina82
Berichten: 203
Geregistreerd: 08-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 17:22

Ja ik ben al een tijdje lid. Vind haar filmpjes erg leerzaam, maar vind haar soms wel erg hard in haar handen. De lessen die ze geeft aan de 'gewone' ruiters vind ik het leerzaamste om te kijken .En de Insiders video's zijn erg leuk en leerzaam. Nu ze een paar keer een aantal weken in Europa heeft heeft gelest is ze wel beter geworden. En ik kan me soms ook erg irriteren aan het geschreeuw tegen de leerlingen. Het heeft mij zeker wel geholpen om beter te gaan rijden, zeker omdat ik niet vaak meer les.

Het is nu wel een stuk duurder geworden. Ik betaal de oude prijs nog $49,- en nu is het $79,-
En een beginnende ruiter kan er zeker heel veel van opsteken!

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 09:17

Ik was eigenlijk aan het zoeken op bokt om te zien of er mensen een mening hierover hadden.
Ik heb weinig zin om er veel geld aan uit te geven, maar ik vind ook dat ze te hard is met haar handen. Zaag links rechts links tot het paard zn hoofd maar naar beneden doet. Kijk er niet graag naar.
Sommige dingen zijn wel interessant, zoals de filmpjes die je krijgt als je je aanmeldt, om je zit te verbeteren.

Liever kijk ik overigens de video's van Amelia Newcomb. En als je toch wilt betalen voor een opleiding, dan zou ik die van Rien vd Schans aanraden.

VWestra
Berichten: 1100
Geregistreerd: 04-07-15
Woonplaats: Friesland

Re: Dressage Mastery met Natasha Althoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 22:34

Of anders team bij jill. Ik vind natasha ook streng en onrustig met haar hand en benen rijden. Ze bedoelt het goed, maar haar paarden lopen na aankoop vaak niet beter door het lichaam dan ervoor.

JorineV
Berichten: 1096
Geregistreerd: 05-11-15
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 22:52

nina82 schreef:
Nu ze een paar keer een aantal weken in Europa heeft heeft gelest is ze wel beter geworden.


Ik kijk ook al een hele tijd regelmatig haar filmpjes, vind het een leuk mens maar wel erg intens :') naar de paarden, ruiters en publiek. Ik vond haar jaren terug veel netter rijden, de zwangerschappen zijn zichtbaar een aanslag geweest op het lichaam. Nu komt ze weer terug op niveau, maar ik heb niet direct het idee dat dat alleen aan de lessen in Spanje te danken is ;) In het rijden is ze niet het ideaalbeeld dat ik na wil streven maar de tips om je zit te verbeteren vind ik altijd heel waardevol en lekker plastisch :D .

Dank voor de tips over Amelia Newcomb en Rien vd Schaft - daar wil ik ook wel meer van zien :j