Stalling gezocht regio Arnhem, O'beek, Renkum, Wolfheze, Ede

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rachel_x

Berichten: 3128
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 10:24

Britt1 schreef:
Vind je de Snippervlucht niks? Dichtbij voor jou en ook 24/7 weidegang mogelijk.

24/7 weidegang is wel een stuk verderop van de stal, ongeveer 10 minuutjes wandelen door het bos.

Flanel92
Berichten: 28
Geregistreerd: 31-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-18 23:39

Elegance_ schreef:
Is Rhenen/ Veennendaal te doen voor je? Wij hebben een plekje vrij maar is wel doe het zelf je zou dan ongeveer 3 voerbeurten hebben per week. :)


Voor een doe het zelf stal is Rhenen / Veenendaal te ver. Bedankt voor het meedenken.

Flanel92
Berichten: 28
Geregistreerd: 31-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-18 23:41

Britt1 schreef:
Vind je de Snippervlucht niks? Dichtbij voor jou en ook 24/7 weidegang mogelijk.


Ben er een paar jaar geleden geweest toen trok het mij niet zo, misschien toch maar eens opnieuw kijken.

Mercedess
Berichten: 145
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 16:21

Stal Klein Vosdal in Heelsum! Topstal, ik heb daar jaren gestaan en heb het nooit beter gehad. Ze hebben ong. 35 boxen dus redelijk klein en verzorgen je paard zo goed. Ik raad deze aan!

Mercedess
Berichten: 145
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 16:23

Flanel92 schreef:
Britt1 schreef:
Vind je de Snippervlucht niks? Dichtbij voor jou en ook 24/7 weidegang mogelijk.


Ben er een paar jaar geleden geweest toen trok het mij niet zo, misschien toch maar eens opnieuw kijken.


Ze hebben hun stal wel enorm geupdate, ik wilden daar destijds niet staan omdat ze geen binnenbak hadden en open stallen (tralies tussen de paarden, mijn paard had een dichte stal nodig), maar inmiddels is er een binnenbak!

LovesSam

Berichten: 636
Geregistreerd: 18-01-11
Woonplaats: Den Bosch

Re: Stalling gezocht regio Arnhem, O'beek, Renkum, Wolfheze, Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 16:31

Ik heb niet de gehele post doorgelezen. Maar ik sta momenteel bij 'Stal Bullekamp' in Wijchen, misschien net iets te ver maar voldoet wel aan al je eisen. Prachtige vennen om in te rijden, paarden staan in mooie groepen buiten op gras en 24/7 in de zomer. Goede fijne bak en stallen, leuke stalgenoten ook :o :D ;)

Flanel92
Berichten: 28
Geregistreerd: 31-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 12:55

LovesSam schreef:
Ik heb niet de gehele post doorgelezen. Maar ik sta momenteel bij 'Stal Bullekamp' in Wijchen, misschien net iets te ver maar voldoet wel aan al je eisen. Prachtige vennen om in te rijden, paarden staan in mooie groepen buiten op gras en 24/7 in de zomer. Goede fijne bak en stallen, leuke stalgenoten ook :o :D ;)



Inderdaad wat te ver, maar bedankt voor het meedenken