Lessen in Noord-Friesland (Het Bildt)?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cijsalover
Berichten: 3368
Geregistreerd: 03-01-05

Lessen in Noord-Friesland (Het Bildt)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-18 10:06

Hoi allemaal,

Sinds een paar maanden heb ik het paardrijden weer opgepakt na 8 jaar niet meer gereden te hebben. Ik rij nu 1x per week bij een manege wat goed bevalt, maar ik wil graag vaker rijden in de vorm van privéles om het niveau weer omhoog te krijgen. Daarbij wil ik binnenkort weer een paard aanschaffen, dus ik wil weer even goed alle puntjes op de i hebben. Zodra ik een paard heb ga ik lessen bij de vereniging en kan ik hopelijk een instructrice (aan huis) vinden. :)

Bij mijn eigen manege kan ik helaas niet vaker rijden, ze zitten helemaal vol. Ik hoorde dat er bij alle maneges in de omgeving (Het Bildt) inmiddels wachtlijsten zijn. -O- Nu heb ik een andere stal benaderd, maar ook zij zitten helemaal vol, zeker wat betreft privéles. Ik heb al gekeken of ik een paard kan bijrijden, maar ook daar lijkt geen vraag naar. Dus nu vraag ik me af, hoe kan ik dan vaker gaan rijden om beter te worden?

Wie heeft er goede tips? Ik woon pas een paar maanden in Het Bildt, dus ik weet wellicht ook nog niet alles in de buurt (maar uiteraard al Gegoogled).

Bedankt alvast!

Anoniem

Re: Lessen in Noord-Friesland (Het Bildt)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 10:11

Ik zou mij niet zo druk maken!
Ik zou lekker daar 1x per week blijven lessen zodat je basis weer goed is, en dan straks samen met je nieuwe paard opzoek naar een instructrice voor jullie samen :)

Ceasar2015

Berichten: 5922
Geregistreerd: 06-05-06
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-18 15:32

Ik geef lessen aan huis in de regio Friesland en Groningen, ik kom zelf uit Leeuwarden dus relatief dichtbij jou.
Op mijn website vind je meer informatie over mij en mijn lesmethodes www.holistischtrainer.nl
Mocht je meer informatie willen, dan mag je natuurlijk altijd een berichtje sturen!