Ervaringen met de paardenbox

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
little_birdy
Berichten: 12229
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Ervaringen met de paardenbox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-17 11:50

Hallo allemaal .
Er is iets nieuws tegenwoordig de paardenbox.
Nu heb ik zelf de box genomen voor een half jaar en ben benieuwd of meer mensen deze gok aangedurft hebben .

website: https://www.depaardenbox.com

Eerste box komt in januari ben benieuwd of het iets is.

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Ervaringen met de paardenbox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 02:48

Ik vind het maar prijzig. Ben erg benieuwd wat voor producten je kunt verwachten

TinGu

Berichten: 1637
Geregistreerd: 27-08-10

Re: Ervaringen met de paardenbox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 03:36

Minimaal €30 per box als ik het goed lees? Dat is echt prijzig. Zeker als er maar 5-7 dingen in zitten.
Ben wel benieuwd. Maar om nou voor 1x €40 te betalen... Daar kan je zelf flink voor shoppen.

Duhelo

Berichten: 28553
Geregistreerd: 29-05-03

Re: Ervaringen met de paardenbox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:15

jammer dat er geen inhoud staat van vorige boxen, zo kun je gemakkelijker inschatten of het wel de moeite is. Als het met een abonnement verplichting is haak ik sowieso af op die dingen.

cobiie

Berichten: 7304
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:23

Als ik zo lees zitten er dus snoepjes, borstels, andere verzorgingsproducten in en kan je ook schriftjes, boekjes, pennen ed krijgen. Dit lijkt mij vooral leuk voor de jonge beginnende paardenruter. :o

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:28

cobiie schreef:
Als ik zo lees zitten er dus snoepjes, borstels, andere verzorgingsproducten in en kan je ook schriftjes, boekjes, pennen ed krijgen. Dit lijkt mij vooral leuk voor de jonge beginnende paardenruter. :o

Ja... en dan voor de helft minder.
Het klinkt meer als een box waar gewoon standaard dingen in zitten die eigenlijk iedereen al in zijn kast heeft liggen.

Barron

Berichten: 373
Geregistreerd: 22-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 11:55

Kom in zo maar in een topic onze Paardenbox tegen. Mag ik zo vrij (of brutaal) zijn om iets over onze box te zeggen als een van de mensen achter de box... Geen promotiepraatje, daar is de markt tenslotte voor, maar ik zie een paar aannames waar ik wel wat over kan zeggen.
Om te beginnen is onze Paardenbox nieuw. Dus zijn er nog geen voorgaande boxen onthult. Zodra de boxen zijn verstuurd komende maand en de ontvangers zelf hun verrassing hebben kunnen ontdekken, laten wij graag elke maand zien wat de inhoud was. Dat publiceren we op onze website en onze facebook pagina. Het betreft sowieso een box voor volwassen paardeneigenaren waarin je geen schriftje, kleurpotloden, stickers of pennen gaat vinden. Of het moet een wel hele mooie pen zijn ;) .
Wat doen we wel? Elke maand kiezen we een thema, zoals voeding, longeren, grondwerk, schriktraining, donker en koud, pimp je paard, of jezelf, zomer en vliegen noem maar op. Seizoensgebonden en daardoor praktisch van nut voor iedereen. De bedoeling hiervan is om iemand lekker aan de slag te laten gaan, met veel plezier, met zijn paard. Onze maandelijkse blog geeft altijd een hint over de komende inhoud... Soms ben je bekend met het thema, soms is het nieuw. Daarnaast stoppen we er ook altijd wat (of meer) lekkers bij in voor je paard en ook een fijne borstel zal wel eens voorbij komen. En de prijs (inclusief BTW en verzendkosten), tja we kunnen zeggen dat de inhoud de prijs waard is, maar of je dat wilt uitgeven voor een Paardenbox is aan iedereen zelf. En het abonnement is optioneel, geen verplichting, een enkele box is natuurlijk ook mogelijk. De eerste boxen staan bijna klaar om verzonden te worden en wij kunnen niet wachten om ze op de post te doen.

cobiie

Berichten: 7304
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 12:09

Ergens staan 5 foto's of zo die moeten duiden wat er in een box kunnen zitten, dan zie ik wat muesli, brokjes, een simpel hooinet, manenelastiekjes en goedkope kegeltjes van de action. Allemaal zeer goedkoop spul, daarom voel ik mij zeker niet genegen zo'n box uit te proberen.

Deze foto's beloven weinig goeds voor 40 euro. :=

Afbeelding

Waarom wordt er niet een x waarde gegarandeerd wat minimaal in de box zit?

Ook zou ik verwachten dat er een shet/pony/cob/paard/extra full aangegeven moet worden ergens zodat er ook passende spullen voor verschillende maten in voor kunnen komen.

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 12:17

Barron schreef:
Kom in zo maar in een topic onze Paardenbox tegen. Mag ik zo vrij (of brutaal) zijn om iets over onze box te zeggen als een van de mensen achter de box... Geen promotiepraatje, daar is de markt tenslotte voor, maar ik zie een paar aannames waar ik wel wat over kan zeggen.
Om te beginnen is onze Paardenbox nieuw. Dus zijn er nog geen voorgaande boxen onthult. Zodra de boxen zijn verstuurd komende maand en de ontvangers zelf hun verrassing hebben kunnen ontdekken, laten wij graag elke maand zien wat de inhoud was. Dat publiceren we op onze website en onze facebook pagina. Het betreft sowieso een box voor volwassen paardeneigenaren waarin je geen schriftje, kleurpotloden, stickers of pennen gaat vinden. Of het moet een wel hele mooie pen zijn ;) .
Wat doen we wel? Elke maand kiezen we een thema, zoals voeding, longeren, grondwerk, schriktraining, donker en koud, pimp je paard, of jezelf, zomer en vliegen noem maar op. Seizoensgebonden en daardoor praktisch van nut voor iedereen. De bedoeling hiervan is om iemand lekker aan de slag te laten gaan, met veel plezier, met zijn paard. Onze maandelijkse blog geeft altijd een hint over de komende inhoud... Soms ben je bekend met het thema, soms is het nieuw. Daarnaast stoppen we er ook altijd wat (of meer) lekkers bij in voor je paard en ook een fijne borstel zal wel eens voorbij komen. En de prijs (inclusief BTW en verzendkosten), tja we kunnen zeggen dat de inhoud de prijs waard is, maar of je dat wilt uitgeven voor een Paardenbox is aan iedereen zelf. En het abonnement is optioneel, geen verplichting, een enkele box is natuurlijk ook mogelijk. De eerste boxen staan bijna klaar om verzonden te worden en wij kunnen niet wachten om ze op de post te doen.


Dank voor de uitleg. Ik vind het nog steeds te duur :j

Wellicht veranderd mijn mening na het zien van de inhoud van de boxen die gaan komen :j

little_birdy
Berichten: 12229
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: Ervaringen met de paardenbox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-17 12:20

Ik ben ook zeer benieuwd, ben wel meteen het abbo aangegaan ik dacht ach wat is nou 30 per maand :o

cobiie

Berichten: 7304
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 12:22

little_birdy schreef:
Ik ben ook zeer benieuwd, ben wel meteen het abbo aangegaan ik dacht ach wat is nou 30 per maand :o

Voor 6x30=180 euro kan je al een leuk hoofdstel of meerdere dekjes of een 1 of meerdere dekens kopen bijv. Kortom, is best flink geld.

little_birdy
Berichten: 12229
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-17 12:24

Dat is het hem nou de basis spullen zijn er gewoon van goede kwaliteit en mocht ik iets nodig hebben koop ik het gewoon .

Het is juist het soort verrassing effect wat me leuk lijkt

Dayanara

Berichten: 2377
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 12:25

little_birdy schreef:
Ik ben ook zeer benieuwd, ben wel meteen het abbo aangegaan ik dacht ach wat is nou 30 per maand :o


Ja ik vind e30 per maand dus wel veel geld wat er dan ook nog eens bij zou komen. Maar ik blijf wel volgen. Ben erg nieuwsgierig wat er in de boxen zit...

Barron

Berichten: 373
Geregistreerd: 22-07-07

Re: Ervaringen met de paardenbox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-17 12:37

De maat van je paard of pony is inderdaad heel handig, daarom vragen we daar ook naar op de website bij het bestelformulier. Verder is het idee natuurlijk een maandelijkse verrassing, niets meer niets minder. Als iemand liever wilt sparen voor een nieuw hoofdstel is dat ook helemaal oké. Ieder zijn keus, helemaal goed.

little_birdy
Berichten: 12229
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-18 19:16

Nou eerste box is binnen,
Ik vind het best wel leuk gedaan zo
En heb deze keer wel wat aan de spullen.

Wat zit erin:

Handschoenen voor de kou
Een 3in1 shawl van steeds (handig!)
Een grote pot handcreme voor op stal
Een lampje van steeds met clipjes voor bij op je zadel of jas
Een klein knipperlampje voor aan je hoofdstel
Een reflecterend borsttuig
Een reclectie band voor om je cap
Een magic brush (handig voor modderpootjes)
Een emmertje slobber

Op zich niet heel speciaal maar wel leuke dingen die ik kan gebruiken deze maand geen troepjes dus


Afbeelding

Na even een rondje googlen kom ik ook erop uit dat de inhoud van de box de 30 euro waard is ...

PowerPoef

Berichten: 1200
Geregistreerd: 05-05-16
Woonplaats: Gelderland

Re: Ervaringen met de paardenbox

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 19:52

Ik ga ook even volgen, vind het wel interessant. :o

Barron

Berichten: 373
Geregistreerd: 22-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 16:10

Afbeelding

Afbeelding

Twee voorbeelden van de Paardenboxen van de afgelopen maanden.

cobiie

Berichten: 7304
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 16:20

Ben blij dat ik niet een keer zo’n box hebt geprobeerd. Verhouding spullen en prijs is wat mij betreft zeker niet zo interessant. :o

Bowo
Berichten: 2814
Geregistreerd: 11-04-18

Re: Ervaringen met de paardenbox

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 16:26

Het is ook wel heel erg gericht op een type persoon. Denk dat minstens de helft van de boxen niet nuttig is voor iemand xD
Ik rijd nooit in het donker en allemaal niet in het donker op de weg, daar gaat het nut van box 1.
Een touwhalster en touwhalster zou nog wel nuttig zijn, je hebt nooit te weinig halstertouwen, maar stel je doet als vrijheidsdressuur, dan heb je de meeste items van box 2 al.
Hooinetten en unster heb ik al, ik rijd nooit met lange paardrijsokken, daar gaat box 3.
En tja, snoepjes geef ik bijna niet, worden ze toch alleen maar dik van. Voermonsters zijn leuk, maar niet echt nuttig.

Dus enige nuttige wat ik in 3 boxen zie, is het halstertouw. (En het touwhalster is leuk om te hebben, maar niet erg nuttig)

Maar goed, smaken verschillen

little_birdy
Berichten: 12229
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-18 17:27

Ik ga iig mijn abonnement niiet verlengen .
Zit mij teveel samples en snoep in en te weinig echt nuttige dingen

My_Shadow

Berichten: 109
Geregistreerd: 09-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 11:13

Uit nieuwsgierigheid eerst twee boxen los geprobeerd. Blij verrast!! Nu heb ik voor een half jaar een abonnement afgesloten. Het leuke vind ik de verschillende thema’s, natuurlijk kan het zijn dat iets niet helemaal op iedereen aansluit. Omdat iedereen natuurlijk ook weer anders met paarden bezig is.

Voor het geld, €30 euro incl. verzenden, vind ik dat ze hun doel zeker wel maken. Vergeet allemaal niet dat paardenspullen gewoon echt duur zijn!

@Bowo jij noemt een aantal dingen die ik juist wél leuk vond aan de boxen! Zoals het touwhalster was zoiets wat er altijd bij blijft om te kopen maar wel leuk om te hebben. Ah en aan hooinetten hebben we ook nooit genoeg, toch handig als ik er meerdere voor de dag al kan vullen haha. Maar ik ben dan wel benieuwd wat jij dan had verwacht of gehoopt dat er voor dat geld ik de box zou zitten.

Nou Paardenbox! Hier in iedergeval wél een enthousiaste abonnee!

Bowo
Berichten: 2814
Geregistreerd: 11-04-18

Re: Ervaringen met de paardenbox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 11:27

Tja, eerlijk gezegd was ik ook al afgeknapt op de homepage :P Daar lag de nadruk mij al veel te veel op voer en andere pruttel. Wij hebben bijvoorbeeld al 4 hooinetten waarvan we er eigenlijk hooguit 2 tegelijk gebruiken en ik denk dat voor de meesten geldt, dat ze die al hebben als ze hem nodig hebben.

De eerste box komt wel het meeste in de buurt van wat ik in gedachte had, echt nuttige dingen (als het thema bij je past) en niet alleen maar heel veel voer en andere pruttel die je nooit gebruikt of al lang hebt.

Maaike_Ma
Berichten: 1254
Geregistreerd: 26-05-09
Woonplaats: didam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 17:13

schop het even omhoog
Wat ik erg jammer vindt is dat de blog niet meer bijgewerkt wordt sinds januari wat het volgende thema gaat worden. Als er een keer een thema zou zijn wat me interessant lijkt wil ik wel eens zo'n box proberen

Barron

Berichten: 373
Geregistreerd: 22-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 21:06

Bedankt voor de tip! We gaan de blog weer even nieuw leven inblazen. We geven wel tips weg op onze Facebook pagina, maar die zijn wellicht iets te subtiel... Bij de "je kunt je nog opgeven tot" posts, staat altijd een hint.