Stalling omgeving Pijnacker/Berkel/Zoetermeer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura_
Berichten: 5382
Geregistreerd: 01-04-06

Stalling omgeving Pijnacker/Berkel/Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-18 19:11

Hoi allemaal,

Ik ben momenteel aan het rondkijken voor geschikte stalling. Ik ben aan het overwegen om een paard over te nemen. Ik woon zelf in Pijnacker, dus het liefst in de omgeving Pijnacker/Nootdorp/Zoetermeer/Berkel/Stompwijk (begin van Leidschendam gezien).

Nu heb ik al heel veel topics gevonden, maar vaak is het net niet wat aan mijn eisen voldoet of een ouder topic, waardoor ik bang ben dat het niet meer up to date is. Het liefst ook een iets kleinschaliger stalletje (Deze zijn via het internet wat moeilijker te vinden, dus vandaar ook dit topic).

Eisen:
Zomers weidegang, het liefst 24/7 (eventueel van sochtends tot dat het donker wordt is ook een optie)
In de winter zo veel mogelijk buiten met ruwvoer (waar ze ook voor je buiten en binnen zetten)
Voeren inclusief, zelf klaar zetten geen probleem.
Zelf mesten geen probleem
Leuke uitrijmogelijkheden
Buitenbak/longeercirkel
Prijs max. 250 euro incl. voer en stro

Het liefst een stal waar nu/op zeer korte termijn ook een plekje vrij is.

Ik weet dat het een uitdaging is om dit te vinden voor de prijs, maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Dankjewel alvast!

A_nouk

Berichten: 11632
Geregistreerd: 02-12-06

Re: Stalling omgeving Pijnacker/Berkel/Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 20:11

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en Diensten [ED]

Myrthe_x

Berichten: 247
Geregistreerd: 16-01-11
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-18 17:19

Misschien is Boerderij de Kasteelhoeve wat voor je? Heb verder geen ervaring met deze stal, prijzen durf ik ook niks over te zeggen :) . Voldoet wel aan jouw eisen. Zit in de Vlietlanden.

Verder zit er in Stompwijk aan de n206 ook wat kleinere stalletjes. Maar vaak is het wel doe het zelf. Dus incl buiten zetten etc ga je daar denk ik niet vinden voor jouw budget.

Verder de Elza Hoeve in de Vlietlanden. Over de grootte durf ik niks te zeggen.

4 star stables zit ook midden in de Vlietlanden. Voldoet ook aan jouw eisen is alleen 285,- per maand incl binnen buiten zetten etc.

Of ze daadwerkelijk plek hebben geen idee... ook een tip om marktplaats in de gaten te houden of daar een oproepje te plaatsen. Zo kom je ook in contact met wat kleinere stallen :) .

Laura_
Berichten: 5382
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Stalling omgeving Pijnacker/Berkel/Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-18 16:27

Helaas zitten de Kasteelhoeve en Elza hoeve aan de verkeerde kant van de vlietlanden voor mij.

Ik hou marktplaats inderdaad al in de gaten.
Ik heb wel via bokt al wat namen van stalletjes gevonden die ik binnenkort even wil gaan bekijken.
Sommige plekjes lijken me wel geschikt en betaalbaar, maar dan is er vaak weer iets dat het net niet is zegmaar :+