Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-17 07:13

Astrid wie is jullie buren dan......manege galderzicht?

Astrid_Brann

Berichten: 462
Geregistreerd: 19-03-10
Woonplaats: Wageningen

Re: Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 13:32

Ja volgens mij bedoeld de staleigenaar inderdaad Galderzicht

SanneSofia
Berichten: 2
Geregistreerd: 12-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 14:37

Astrid_Brann schreef:
@SanneSofia, kijk eens bij deze advertentie.
Ik sta hier op stal en er is/komt een plekje vrij!
https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ousPage=lr


Is wel ongeveer iets wat ik zoek. Is er ook 24/7 toezicht op de paardjes? Vind het belangrijk dat als er wat is dat het snel opgemerkt wordt. Dus bijvoorbeeld bij mensen thuis.

kimberly1995
Berichten: 2423
Geregistreerd: 24-03-10

Re: Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 21:40

Voor een vriendin die een stal zoekt voor haar paard, ben ik op zoek naar een plaatsje waar:
- iedere dag zomer en winter weidegang mogelijk is overdag en 's nachts op stal
- voldoende ruwvoer (minimaal 2x p dag en 's avonds minstens genoeg voor de hele nacht)
- een goed te rijden buitenbak (liefst bij nat weer nog droog)
- maximaal 270 euro per maand volpension
- voor het ideale plaatsje op maximaal 20 km vanaf Etten-leur

Willen jullie met me meedenken?

jojoleinee

Berichten: 2662
Geregistreerd: 11-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 23:22

kimberly1995 schreef:
Voor een vriendin die een stal zoekt voor haar paard, ben ik op zoek naar een plaatsje waar:
- iedere dag zomer en winter weidegang mogelijk is overdag en 's nachts op stal
- voldoende ruwvoer (minimaal 2x p dag en 's avonds minstens genoeg voor de hele nacht)
- een goed te rijden buitenbak (liefst bij nat weer nog droog)
- maximaal 270 euro per maand volpension
- voor het ideale plaatsje op maximaal 20 km vanaf Etten-leur

Willen jullie met me meedenken?


Ik weet een stal in Sprundel die geloof ik aan deze eisen voldoet. Heb alleen geen site of telefoonnummer, het adres is Kolkstraat 12 in Sprundel. Meer info kan ik helaas niet geven. Zelfs niet of er nog plaats is.. Maar wie weet heeft je vriendin er iets aan.

kimberly1995
Berichten: 2423
Geregistreerd: 24-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-17 23:58

jojoleinee schreef:
kimberly1995 schreef:
Voor een vriendin die een stal zoekt voor haar paard, ben ik op zoek naar een plaatsje waar:
- iedere dag zomer en winter weidegang mogelijk is overdag en 's nachts op stal
- voldoende ruwvoer (minimaal 2x p dag en 's avonds minstens genoeg voor de hele nacht)
- een goed te rijden buitenbak (liefst bij nat weer nog droog)
- maximaal 270 euro per maand volpension
- voor het ideale plaatsje op maximaal 20 km vanaf Etten-leur

Willen jullie met me meedenken?


Ik weet een stal in Sprundel die geloof ik aan deze eisen voldoet. Heb alleen geen site of telefoonnummer, het adres is Kolkstraat 12 in Sprundel. Meer info kan ik helaas niet geven. Zelfs niet of er nog plaats is.. Maar wie weet heeft je vriendin er iets aan.


Dankje!

funnypony11
Berichten: 857
Geregistreerd: 02-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-18 14:32

Hoi!
Ik ben voor mijn paardje op zoek naar een stal met paddock paradise, hit actief of uitloopstal, iets in die richting in ieder geval.
In de buurt van Breda-Noord, Prinsenbeek, Terheijden, Teteringen.
Paar dingen die ik graag wil:
- Bak waar het hele jaar in te rijden is
- Goede uitrijmogelijkheden
- Onbeperkt ruwvoer
- Altijd toezicht, dus geen weilandje achteraf

Zeggezicht in Terheijden staat op het lijstje.
Hopelijk kunnen jullie me helpen!!

ChristinaV
Berichten: 6
Geregistreerd: 11-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 01:51

Het zal waarschijnlijk te ver weg zijn voor je, maar ik heb aan huis een hit actief aangelegd voor 6 pension paarden en mijn eigen paard. We hebben nog 1 plekje vrij.
Hieronder een link naar de advertentie met foto's en informatie.
Het is vlakbij Gorinchem

https://link.marktplaats.nl/m1235675650

funnypony11
Berichten: 857
Geregistreerd: 02-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 09:15

ChristinaV schreef:
Het zal waarschijnlijk te ver weg zijn voor je, maar ik heb aan huis een hit actief aangelegd voor 6 pension paarden en mijn eigen paard. We hebben nog 1 plekje vrij.
Hieronder een link naar de advertentie met foto's en informatie.
Het is vlakbij Gorinchem

https://link.marktplaats.nl/m1235675650


Dat ligt inderdaad niet echt in de buurt van Breda. Ziet er wel heeel goed uit! Wat leuk dat jullie dat hebben kunnen maken!

Patt
Berichten: 1058
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 17:11

ChristinaV schreef:
Het zal waarschijnlijk te ver weg zijn voor je, maar ik heb aan huis een hit actief aangelegd voor 6 pension paarden en mijn eigen paard. We hebben nog 1 plekje vrij.
Hieronder een link naar de advertentie met foto's en informatie.
Het is vlakbij Gorinchem

https://link.marktplaats.nl/m1235675650


Wauw ziet er goed uit zeg!
Dat mag gezegd worden!

ChristinaV
Berichten: 6
Geregistreerd: 11-08-14

Re: Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 11:36

Dankjewel :)

Fanny_1988

Berichten: 336
Geregistreerd: 26-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 11:51

Hallo allemaal,

Wij hebben een plekje vrij op onze pensionstal. We zijn een kleine pensionstal met totaal 10 boxen, waarvan 7 voor de pension. De box die vrij is, heeft een formaat van 3mx3m met uitgang voor het hoofd. Wij voeren 2x per dag (horsefood) en 4x per dag hooi. Wij voeren onbeperkt graszaadhooi van goede kwaliteit van een fourage handelaar.

Faciliteiten: Binnenbak: 20x40m (zorgdrager), 3x paddock, 2 van 10x10m en 1 van 20x10 m ook voor longeren, buitenbak: 20x60m (zorgdrager). 2x wasplaatsen waarvan 1 met solarium, stapmolen (extra gebruik zijn kosten aan verbonden), incl trailerstalling, kantine.
Het is niet mogelijk eigen instructie aan huis te laten komen.

Je paard wordt 7 dagen in de week gemest (staat op stro). In het niet-weide seizoen gaan de paarden 1/2 uur tot 3/4 uur in de molen en hebben wij een roulatie systeem met de pensionklanten zodat je paard toch ongeveer 1 1/2 uur in de paddock (Met beschikking tot hooi) kan komen en vrije beweging heeft ook in de winter. Maar let op! Dit dien je zelf te regelen als pensionklant.

Helaas hebben we hier klei grond, en kunnen de paarden alleen in de wei in het voorjaar/zomer/najaar als het weer dit toelaat. Over het algemeen kunnen ze van april tm oktober in de wei, van 9 tot half 5. Wij zetten je paard binnen en buiten. Indien het warm weer is, gaan de paarden 's nachts naar buiten ivm geen schuilmogelijkheden. Ieder paard heeft een eigen wei. Wij hanteren wel een mestbeleid, dus ieder dient zijn eigen weide poepvrij te houden. In het voorjaar doen we een mestonderzoek. (kosten eigenaar). Aan de hand daarvan, wordt er ontwormd indien nodig.

We zijn op zoek naar iemand die in onze groep past. We hebben een gevarieerde groep pensionklanten. En zijn allen wel wedstrijdactief. Het zou leuk zijn als je dat ook zou zijn. We hebben wel een eis als je bij ons komt staan. Dit is wat wij bieden, en er wordt onderling niet gezeurd. Wij houden niet van onderlinge negativiteit. En houden van openheid mocht er iets mis gaan. Dus man op man ipv achter de rug om. Voor ons is onze pensionstal een uit de hand gelopen hobby, waar we vooral veel plezier van willen hebben. En dat willen we zo houden voor iedereen!

De kosten voor deze stal incl alle faciliteiten zijn €320,00 per maand.

Mocht je interesse hebben en meer informatie willen, kun je contact opnemen via onze fb site: pensionstal de Klerk, zevenbergen.

_sjors_
Berichten: 1517
Geregistreerd: 11-03-06

Re: Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 09:29

Voor een persoonlijke ervaring met deze stal, stuur mij gerust een pb.

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-18 14:50

Mag ook openbaar hoor :D

Fanny_1988

Berichten: 336
Geregistreerd: 26-12-07

Re: Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 00:08

Er zijn naar mijn mening altijd 2 verhalen in ieder. En ik weet wie je bent. En ik denk dat als je niet tevreden was, je een juiste keuze hebt gemaakt om iets anders op te zoeken. Daar is immers een ieder vrij in. Wij hopen dat we de stal weer kunnen vullen met een leuke enthousiaste pensionklant die graag bij ons op stal is. Dus ik dacht, misschien leuk om hier een bericht te plaatsen.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 00:29

Fanny_1988 schreef:
Hallo allemaal,

Wij hebben een plekje vrij op onze pensionstal. We zijn een kleine pensionstal met totaal 10 boxen, waarvan 7 voor de pension. De box die vrij is, heeft een formaat van 3mx3m met uitgang voor het hoofd. Wij voeren 2x per dag (horsefood) en 4x per dag hooi. Wij voeren onbeperkt graszaadhooi van goede kwaliteit van een fourage handelaar.

Faciliteiten: Binnenbak: 20x40m (zorgdrager), 3x paddock, 2 van 10x10m en 1 van 20x10 m ook voor longeren, buitenbak: 20x60m (zorgdrager). 2x wasplaatsen waarvan 1 met solarium, stapmolen (extra gebruik zijn kosten aan verbonden), incl trailerstalling, kantine.
Het is niet mogelijk eigen instructie aan huis te laten komen.

Je paard wordt 7 dagen in de week gemest (staat op stro). In het niet-weide seizoen gaan de paarden 1/2 uur tot 3/4 uur in de molen en hebben wij een roulatie systeem met de pensionklanten zodat je paard toch ongeveer 1 1/2 uur in de paddock (Met beschikking tot hooi) kan komen en vrije beweging heeft ook in de winter. Maar let op! Dit dien je zelf te regelen als pensionklant.

Helaas hebben we hier klei grond, en kunnen de paarden alleen in de wei in het voorjaar/zomer/najaar als het weer dit toelaat. Over het algemeen kunnen ze van april tm oktober in de wei, van 9 tot half 5. Wij zetten je paard binnen en buiten. Indien het warm weer is, gaan de paarden 's nachts naar buiten ivm geen schuilmogelijkheden. Ieder paard heeft een eigen wei. Wij hanteren wel een mestbeleid, dus ieder dient zijn eigen weide poepvrij te houden. In het voorjaar doen we een mestonderzoek. (kosten eigenaar). Aan de hand daarvan, wordt er ontwormd indien nodig.

We zijn op zoek naar iemand die in onze groep past. We hebben een gevarieerde groep pensionklanten. En zijn allen wel wedstrijdactief. Het zou leuk zijn als je dat ook zou zijn. We hebben wel een eis als je bij ons komt staan. Dit is wat wij bieden, en er wordt onderling niet gezeurd. Wij houden niet van onderlinge negativiteit. En houden van openheid mocht er iets mis gaan. Dus man op man ipv achter de rug om. Voor ons is onze pensionstal een uit de hand gelopen hobby, waar we vooral veel plezier van willen hebben. En dat willen we zo houden voor iedereen!

De kosten voor deze stal incl alle faciliteiten zijn €320,00 per maand.

Mocht je interesse hebben en meer informatie willen, kun je contact opnemen via onze fb site: pensionstal de Klerk, zevenbergen.


Vind dit eigenlijk op BM thuis horen. :oo

Fanny_1988

Berichten: 336
Geregistreerd: 26-12-07

Re: Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 00:46

Oke, je mag het bericht verwijderen hoor. :) Excuses voor verkeerde plaatsing mocht het hier niet thuis horen.

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-18 09:27

Het is een stalling en hij staat al tussen lijstje.
Opzicht mag het hier wel staan want staat boel informatie tussen die je doen besluiten om daar te kijken of op de lijst te zetten. Of over te slaan.

En alles kan aan het aanbod komen goede of slechte dingen.

Fanny_1988

Berichten: 336
Geregistreerd: 26-12-07

Re: Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 10:07

Oké, bedankt. En ik snap dat er leuke en minder leuke dingen aan bod kunnen komen. Maar dat is overal. Ik denk inderdaad dat een stal bij jou en je paard moet passen. Mocht het dan geen match zijn, dat mag en kan. Zoveel mensen, zoveel meningen :)

_sjors_
Berichten: 1517
Geregistreerd: 11-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 21:38

Fanny_1988 schreef:
Er zijn naar mijn mening altijd 2 verhalen in ieder. En ik weet wie je bent. En ik denk dat als je niet tevreden was, je een juiste keuze hebt gemaakt om iets anders op te zoeken. Daar is immers een ieder vrij in. Wij hopen dat we de stal weer kunnen vullen met een leuke enthousiaste pensionklant die graag bij ons op stal is. Dus ik dacht, misschien leuk om hier een bericht te plaatsen.


Dat is ook niet zo moeilijk uit te vinden he wie ik ben :D . Ik heb nog helemaal niks gezegd over of ik tevreden was of niet dus misschien een beetje voorbarige conclusie? Maar ik hou ook van openheid, dus voor wie mijn persoonlijke ervaring wil horen, staat mijn pb-box nog steeds open :) .

Fanny_1988

Berichten: 336
Geregistreerd: 26-12-07

Re: Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 22:14

Nee, volgens mij heb ik dat ook niet gezegd. Ik heb alleen geschreven dat je niet helemaal tevreden was. Dat kan altijd. :) en we zijn nu weer op zoek naar een nieuwe stalgenoot. Dus wie weet vinden we deze via deze weg. Je weer nooit :)

_sjors_
Berichten: 1517
Geregistreerd: 11-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 22:31

Dat zijn dus jouw woorden, want dat heb ik nergens geschreven. Maar succes ermee, wie weet vind je wel iemand inderdaad :D .

Fanny_1988

Berichten: 336
Geregistreerd: 26-12-07

Re: Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 22:50

Oké, als je wel tevreden was geweest, zou je gebleven zijn lijkt mij. En het geen wat je aangegeven hebt toen bij ons. Maar goed, daar ging mijn berichtje niet over. We zijn op zoek naar een nieuwe stalgenoot. En nogmaals, zoals gezegd toen je weg ging, wij wensen jou en je paard het aller beste toe :)

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Stalling omgeving Prinsenbeek-Breda- A59-A27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 22:52

Misschien is dit iets om prive te bespreken?

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 22:56

Lijkt mij ook Stamper.

Verder was dit topic bedoelt om ervaringen uit te wisselen over verschillende stallingen zodat je kan uitzoeken wat het beste past en niet om je eigen stalling te promoten.

Wat betreft dat laatste, voor mij zou het toch zo'n absolute no go zijn als je steeds op pad zou moeten voor je lessen.

Leuk hoor, geen instructie toegelaten. Wat dan? de enige instructrice van stal? En die kan les geven t/m internationaal niveau in alle disciplines?

Verder zou het ook mijn stal niet zijn maar hier viel ik even expliciet over.