Horze trackings code

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nereids

Berichten: 503
Geregistreerd: 01-05-17

Horze trackings code

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-18 12:27

Ik heb 22 december een rijbroek bij Horze besteld. In de mail stond dat de broek tussen 1-1 en 6-1 geleverd wordt. In de samenvattingsbevestiging staat dat ik met de trackings code de status van levering kan bij houden. Ik heb echter nooit een mail met die code gekregen. Of krijg ik deze code nog later? Bij andere bestellingen krijg je een code zodra het pakket is aangemeld bij post NL...

Weet iemand hoe de levering van Horze normaal in zijn werking gaat?

nereids

Berichten: 503
Geregistreerd: 01-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-18 14:41

Niemand?
Update: De broek is nog niet geleverd en ook geen enkele mail van Horze gekregen.

Saaams

Berichten: 13266
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Horze trackings code

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 14:44

Vaak in spam.

nereids

Berichten: 503
Geregistreerd: 01-05-17

Re: Horze trackings code

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-18 15:24

Staat helaas niks.

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Horze trackings code

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 16:07

Heb je de postnl app? Daar wil het nog wel eens instaan. Had ik met epplejeck ook. had niks geen mail gehad, maar de code stond al wel in de postnl app :)

SSDesign

Berichten: 12698
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Uden

Re: Horze trackings code

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 13:26

Hmm vreemd... Ik heb 27 december een broek besteld hier en 29 december al binnen (al was de verwachte leverdatum pas half januari).

nereids

Berichten: 503
Geregistreerd: 01-05-17

Re: Horze trackings code

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-18 17:10

sterkere98 heb de post NL app gedownload maar dan moet ik eerst nog aangeven dat ik dat kan zien via een brief te ondertekenen. Toch bedankt!

SSDesign Vreemd maar gelukkig oprijd binnen! Was het een horze eigenmerk broek?

Ik heb een Cavallo broek besteld die toen ter tijd flink in de aanbieding was. Op dat moment stond er dat het een langere levertijd is en ik bij afrekenen moest kijken hoe lang het zou duren. En fin gedaan en het was 1 tot 6 januari. Heb Horze een mail gestuurd en daarop antwoorden dat de broek via leverancier eerst nog bij Horze aan moet komen dus ik wacht netjes af.

Wat ik dan wel weer vreemd vind is dat als ik de broek met die maat nu zou bestellen hem binnen paar werk dagen in huis zou hebben (zonder de korting).

SSDesign

Berichten: 12698
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Uden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 22:51

adventures01 schreef:
sterkere98 heb de post NL app gedownload maar dan moet ik eerst nog aangeven dat ik dat kan zien via een brief te ondertekenen. Toch bedankt!

SSDesign Vreemd maar gelukkig oprijd binnen! Was het een horze eigenmerk broek?

Ik heb een Cavallo broek besteld die toen ter tijd flink in de aanbieding was. Op dat moment stond er dat het een langere levertijd is en ik bij afrekenen moest kijken hoe lang het zou duren. En fin gedaan en het was 1 tot 6 januari. Heb Horze een mail gestuurd en daarop antwoorden dat de broek via leverancier eerst nog bij Horze aan moet komen dus ik wacht netjes af.

Wat ik dan wel weer vreemd vind is dat als ik de broek met die maat nu zou bestellen hem binnen paar werk dagen in huis zou hebben (zonder de korting).


Ik had ook een Cavallo broek besteld die flink in de aanbieding was... Dus niet van Horze eigen merk ;)