Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar bloed kruipt waar het niet gaan kan.
en er geldt dan ook een gereduceerd tarief.
dravergekkie schreef:waxmeltsenzo schreef:Ik kreeg net per pb te zien dat in den haag- Voorburg niet meer bestaat.
Ik ben al een tijdje uit den haag weg dus dat is niet zo gek.
Klopt dat is alweer bijna zo'n 4 jaar verdwenen.

lovefi schreef:Ik sta bij Breedijk. Paarden worden binnen & buiten gezet. Alle dagen behalve zondag wordt er voor je uitgemest. Dus je hoeft de hele week alleen maar te rijden. Van maart/april tot oktober/november staan ze de hele dag in de wei en in de winter samen in paddock's. 250 per maand dus het valt ook binnen je budget. Mocht je meer willen weten, stuur maar een pb
easygoing schreef:lovefi schreef:Ik sta bij Breedijk. Paarden worden binnen & buiten gezet. Alle dagen behalve zondag wordt er voor je uitgemest. Dus je hoeft de hele week alleen maar te rijden. Van maart/april tot oktober/november staan ze de hele dag in de wei en in de winter samen in paddock's. 250 per maand dus het valt ook binnen je budget. Mocht je meer willen weten, stuur maar een pb
Ben daar een paar keer geweest maar schrok me rot over de hoeveelheid stro die op de grond lag!!!
Echt bizar weinig.