leuke stal gezocht omg gouda

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laulau1
Berichten: 12
Geregistreerd: 05-11-14

leuke stal gezocht omg gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-15 15:06

hallo,

Ik ben op zoek naar een leuke en gezellige stal in de omgeving gouda.
waar mijn paard wel evt 24/7 de wei op kan als dit mogelijk is.
Wie heeft er ervaringen met stallen rondom gouda.
Ik ben bij de veerstalhoeve wezen kijken, zeker de stallen met uitloop zien er super uit en zou daar graag willen staan.
Nu heb ik zo in de wandelgangen gehoord dat er veel geroddelt word en dat iedereen zich bemoeit met een andermans paard.
Klopt dit of heeft iemand hier ervaring mee ?
Dan hoor ik dit graag , mag ook in een pb als u dat liever wilt.
Nogmaals het lijkt me echt een hele leuke stal, maar zou graag ervaringen horen.

3333
Berichten: 3
Geregistreerd: 05-11-14

Re: leuke stal gezocht omg gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-15 16:53

Bij "STAL WIJNEN" in Gouda zijn er een paar boxen vrij.
Je mag 24/7 op het land, er is nog 1 box met uitloop vrij.
Kijk voor meer info op www.stalwijnen.nl

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 11:48

dubbelpost
Laatst bijgewerkt door friesiszwart op 04-07-15 11:49, in het totaal 1 keer bewerkt

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 11:49

Op iedere stal is het afhankelijk van de mensen die er staan. Als er geroddeld wordt waar je bij bent kun je er iets van zeggen. Je hebt het zelf natuurlijk ook in de hand.
In het verre verleden heb ik bij Van Drunen gestaan, toen stond ik mijn paard er fijn, echter wegens praktische zaken (corvee, afstand naar het weiland) ben ik daar weg gegaan.

laulau1
Berichten: 12
Geregistreerd: 05-11-14

Re: leuke stal gezocht omg gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-15 21:24

ik dacht misschien willen mensen ervaringen met mij delen, ik vind het een hele mooie en leuke stal om te zien en ga er zeker van de week weer eens langs om eens kennis te maken met de mensen die er staan.

laulau1
Berichten: 12
Geregistreerd: 05-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-15 21:58

hallo mensen,

Ik ben nog eens langs geweest om eens te kijken wat voor mensen er liepen, maar mijn stal gaat het niet worden.
Er liepen een paar mensen, ik heb het over de kant met de uitloopstallen, die daar zo met mensen aan het bemoeien waren, en aan het schreeuwen en gillen tegen elkaar, het leek wel een kindercreche, nee dit is niet mijn soort mensen. vooral een blonde dame, wat een druktemaker zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-15 09:56

Ik sta hier al jaren en sinds de uitloopstallen er zijn ben ik ook naar deze kant gegaan.
De sfeer is er gemoedelijk en bemoeienis is er niet.
Wat ik persoonlijk erg fijn vind is dat we onderling altijd wel aan een ander kunnen vragen als er iets is.
Jammer dat je een nare indruk hebt gekregen.

Finn__

Berichten: 180
Geregistreerd: 03-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-15 11:22

Wat Nikki zegt, jammer dat je een nare indruk hebt gekregen.
Ook ik ervaar zeker geen bemoeienis en op de tijden dat ik op stal ben heb ik ook nooit mensen horen schreeuwen en gillen tegen elkaar.
Besef wel dat De Veerstalhoeve een grote stal is met ruimte voor zeker 70 paarden. Je zal dit altijd anders ervaren dan een kleinschalige stal waar je met maar 10 mensen staat.
De gemoedelijke sfeer wordt zeker wel bevestigd door de gezellige 'uitjes' en 'avonden' met elkaar.

edit; typfout