Voor mijn moeilijk laadbare merrie zoek ik een chauffeur met combinatie die ons wil brengen en halen. Iemand met geduld omdat ze moeilijk te laden is en dit kan nogal wat tijd vragen. Om 12.15 moeten we er zijn,maar ik ben er liever te vroeg dan te laat dus wil op tijd beginnen met laden. Uiteraard tegen vergoeding! Paard vind de trailer in gaan heel spannend,op de trailer is ze heel braaf en eet ze rustig haar hooi.Geen sloper dus! Je zou ons heel erg uit de brand helpen!
Ik hoop oprecht uit het diepste van mijn hart dat er een lieve bokker is die ons zou willen/kunnen helpen. Desnoods alleen door ons te rijden, ik wil een trailer huren met bus eventueel..allemaal geen probleem. Uiteraard tegen vergoeding!.Het is voor mij zeer belangrijk om daar te geraken. Ik kan geen 250 euro betalen,althans niet voor vervoer (een prijsindicatie ) die ik kreeg.. Echter een reeele vergoeding is natuurlijk wel mogelijk! je zou mij ontzettend blij maken!
Ik heb een trailer voor de verhuur en een auto die hem kan trekken. Ik moet echter uit Zuid-Limburg komen, nabij Maastricht en het kost me een hele dag en zou dan opvang moeten regelen voor mijn kinderen. Ik zou een PB met een reeele vergoeding graag tegemoet zien. Lijkt me ook heel erg leuk om weer eens bij Laarakker te komen, heb 2 jaar les van hem gehad (neem aan dat jullie daar heen gaan?).
Ik geef hem nogmaals een schopje,7 dagen voor we naar den Hoek mogen. Zullen 7 lange dagen zijn want mijn paard verslechterd.Morgen gaan we in de buurt voor rontgen en echo's , echter lijkt haar probleem zo complex dat de afspraak in den Hoek voor ons eigenlijk het laatste is... Als ze hier niets kunnen vinden zie ik geen mogelijkheden of oplossingen meer. Vandaar nog een keer mijn oproep,welke lieve bokker kan ons uit de brand helpen? Mijn paard knokt al zo lang en ik knok met haar mee echter we zijn zo afhankelijk en de tijd is tekort om zelf te zorgen dat ik mijn E haal. Wie o wie?? Ik zal je altijd dankbaar zijn!
http://link.marktplaats.nl/491841005 Ik weet niet waar je woont ivm de kosten. Hier sta ik gestald. Super rustige mensen, nemen de tijd, doen dit als hobby erbij en een schappelijke prijs. Iets om achter de hand te hebben.