Hulporganisatie gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KC

Berichten: 917
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Abcoude

Hulporganisatie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-10 20:35

Ik weet niet of het hier goed staat maar ik zet het er even neer.

Ik ben opzoek naar organisaties, stichtingen, verenigingen wat dan ook die paarden in nood helpen.
Waarom ik zoek ?

Nou ik heb laatst mijn kast maar eens opgeruimd en heb dus tig winterdekens en div hoofdstellen, singels, zadel ... etc over maar ben eerlijk gezegd te lui om het op internet te zetten en de moeite te doen om het te verkopen.
Het meeste is in goede tot zeer goede staat sommigen dekens missen bilkorden of hebben een gaatje maar alles is uiteraard goed bruikbaar.
Nou kan ik er niet tegen om dingen weg te gooien en zoek ik liever iemand die het nodig heeft.

Dus als iemand een stichting oid weet die er baat bij zou hebben dan wil ik wel contact met ze opnemen en de spullen komen brengen. Ik hoef er niets voor te hebben.
Ik zoek wel echt een stichting geen privépersonen die de spullen wel willen hebben.
Als iemand prive paarden opvangt is dat weer een ander verhaal.
Maar eigenlijk zoek ik een stichting voor bvb oude paarden of zieke paarden die echt om spullen verlegen zitten. Anders blijft het spul weer bij mij op zolder liggen en daar ligt het al ruim 2 jaar...

Wie weet iemand ?? ik moet zeggen dat ik al gegoogeld heb maar niet echt iets kan vinden er moeten vast nog mensen zijn die ik blij kan maken. Uiteraard ben ik bereid om er nog een paar zakken voer bij te doen of iets anders wat nodig zou zijn als ik eenmaal een het juiste adres heb gevonden.

Mama_Suus

Berichten: 1897
Geregistreerd: 11-10-04
Woonplaats: Heerle [NB]

Re: Hulporganisatie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 20:57

Er is hier op het forum iemand die dat soort dingen allemaal inzamelt en ervoor zorgt dat het naar de juiste personen gaat..
Kan even niet op haar naam komen.

landvrouw

Berichten: 1797
Geregistreerd: 03-02-09
Woonplaats: Daar waar mijn kat is

Re: Hulporganisatie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 21:17

dat is zooist, in het topic Wie kan ik blij maken deel 2

Miracle_

Berichten: 11833
Geregistreerd: 11-06-08
Woonplaats: Brabant

Re: Hulporganisatie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 21:19


Mama_Suus

Berichten: 1897
Geregistreerd: 11-10-04
Woonplaats: Heerle [NB]

Re: Hulporganisatie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 21:21

Ja die bedoel ik inderdaad! Dank jullie wel ;)

KC

Berichten: 917
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Abcoude

Re: Hulporganisatie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-10 09:51

Hey bedankt ik zal daar een kijkje gaan nemen. Super :)