Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
)
ruitje schreef:Laat ik hem ook anders stellen:
Zou het jouw voorkeur hebben om er bijvoorbeeld 20 of 30 te hebben waarbij de ruimte dan dus ook groter/mooier aangelegd kan worden?
Of liever een groep van 10 met minder mogelijkheden tot een uitdagende paddock.
ruitje schreef:Bedankt voor de tips weer! Valerie PB ik al wel eens mee, toffe ondernemer!
Pensioen en opfok is voor mij minder relevant, juist vanwege de zaken waar je tegen aan loopt als paarden wel nog gereden worden.
Ik heb uiteraard de grotere Hit Actief en PP's al op mijn lijst staan. Er zitten er hier in de buurt ook wel wat( Utrecht, richting Rotterdam). Toch hoor ik daar de laatste tijd dus ook klachten over de groepsgrootte/het gebrek aan individueel management van klanten die daar weg gaan.
Blijft moeilijk, want van elke stal gaan goede en minder goede verhalen natuurlijk. Maar voor mij is dit topic mooi om te zien welke stallen echt positief beoordeeld worden in dit concept.
Er zijn nu 2 stallen die meerdere keren hier en per PB terug komen, dus die komen boven aan de lijst( alhoewel Duitsland wel ver rijden is)
Even voor de volledigheid: we hebben zelf 2 loopstallen met 10 paarden. Verder hebben we er 80 in pension die in de zomer ook in grote groepen lopen op het land.
Dingen als sluizen etc ben ik dus mee bekend. Het gaat meer om loopstallen/hit actief/pps waar er meer dan 20 in een groep staan.
Laat ik hem ook anders stellen:
Zou het jouw voorkeur hebben om er bijvoorbeeld 20 of 30 te hebben waarbij de ruimte dan dus ook groter/mooier aangelegd kan worden?
ruitje schreef:Zou het jouw voorkeur hebben om er bijvoorbeeld 20 of 30 te hebben waarbij de ruimte dan dus ook groter/mooier aangelegd kan worden?
Citaat:Laat ik hem ook anders stellen:
Fayyah19 schreef:Paardenrusthuis Montana in Streefkerk heeft de paarden in een (zeer) grote groep 24/7 buiten staan. Er staan niet alleen oudjes maar ook jongere paarden die nog bereden worden.
ruitje schreef:Laat ik hem ook anders stellen: