Eerste paard, ervaringen gevraagd (oa waar wel en waar niet)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

elineAbby123

Re: Eerste paard, ervaringen gevraagd (oa waar wel en waar niet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-25 20:33

Gefeliciteerd!! Zou je een foto willen delen? Ben heel benieuwd

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-25 07:40

Ja, ik ook wel. :D

JuulSearch25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-26 20:57

Even update :-)
Inmiddels zijn we bijna een jaar verder en tot op de dag van vandaag ben ik zo blij met dit fijne paard! Ze is op een mooie manier op mijn pad gekomen, alles klopte en nog steeds heb ik het gevoel dat het zo heeft moeten zijn.
In de eerste periode heb ik veel grondwerk gedaan, gewandeld (ze is verkeersmak) en gewerkt aan een band en vertrouwen. Onder het zadel loopt ze erg fijn, ze is nog jong en mag nog veel leren. Een proces wat ik heel tof vind, soms ook even moeilijk, maar het mooie is dat we hier allebei veel in leren. Daardoor is er al echt een band ontstaan en zijn de lastige momenten daardoor ook wat beter te handelen. Ze is inmiddels uitgegroeid naar een mooie, goed gebouwde merrie waar ik veel complimenten over krijg. Ooit hoop ik een veulen van haar te krijgen, maar dat is voor nu nog de verre toekomst. Ze heeft gelukkig al een veulen gehad, is toen een goede moeder geweest en de osteopaat heeft al laten weten dat haar lijf goed een veulen kan dragen en geven. Tot nu toe dus vooral positieve momenten!

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-26 21:25

Wat leuk dat je een update geeft. Klinkt alsof jullie het beiden getroffen hebben.
Lekker genieten samen!

pateeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-26 20:22

Wat fijn dat je zo’n leuk paardje gevonden hebt en dat het zo goed gaat na ongeveer een jaar ! Nog veel plezier samen!