Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En die diensten kloppen ook maar ze hoeft maar 5 paarden binnen te zetten/voeren. Valt echt wel mee.
Meer info? Graag pb Cinnepin schreef:Bij mij in Rhenen komt een plekje vrij. Aan het bos in eigen beheer. Voor bij mijn 24 jarige haflinger. Voorkeur een ouder paard ookMeer info? Graag pb
Omgeving Blauwendraad
Blacky94 schreef:Ik ben laatst bij de Henriëttehoeve wezen kijken. Naast dat ze soms hard over het beton naar binnen gaan en ik bang ben dat ik die van mij dan alleen nog maar met kapotte benen aantref, krijgen ze idd maar 2x per dag hooi. 1x om 630u, ong. 2u voor ze naar buiten gaan en dan nog een keer om 1630u. Hij zei wel "op behoefte van het paard" te voeren, maar aangezien het ook nog voor de stal ligt ben ik zelf vooral bang dat die van mij met 2u al dr hooi op heeft en dan 12u zonder staat. Zag er op zich wel uit als een mooie stal met grote weides en mooie bak(ken), maar qua voerbeleid durfde ik het met die van mij niet aan. En kort daarop bleek die van mij geen voorverpakt meer te mogen dus toen hield het sws al op
DubbelFun schreef:Zouden de meeste pensionstallen/maneges niet 'gewoon' 2x per dag hooi voeren ??