Buitenrit op Shire

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Re: Buitenrit op Shire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 09:48

in oktober 2024 was een bodyprotector verplicht.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 09:52

Nog steeds volgens mij. Ik vind het hele leuke ritten. Maximum gewicht is inclusief bodyprotector dacht ik, en wordt strikt gehandhaafd.

Wat de reactie snelheid betreft; vanwege het hoogseizoen zijn er meer stallen die minder snel reageren.
Laatst bijgewerkt door jiehaaa op 13-08-25 09:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Mystic_Dawn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 09:53

Ja klopt, bij buitenritreserveren.nl is bodyprotector inderdaad verplicht, heb een reservering staan voor dit jaar en dat staat in het huisreglement 2025-2026. Wel kan je die daar lenen.
Overigens had ik heel snel antwoord toen ik een rit wilde reserveren dus misschien is het vanwege een drukke vakantieperiode dat het ontgaan is?

Binck8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 10:02

Ai, mijn dochter vindt bodyprotectors echt verschrikkelijk tijdens het rijden. We hebben er al veel uitgeprobeerd, maar het past allemaal niet best of zit in de weg qua bewegingsvrijheid. Misschien kan ik een hit air of zoiets lenen.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 10:02

Dank voor de antwoorden, dan zet ik een buitenrit met hun uit mijn hoofd. (Had ik al gedaan.) Ik doe niet aan bodyprotectors zoals eerder gemeld. Ik trek me terug uit dit topic en ik hoop dat TS en anderen een fijne rit zullen hebben. Alvast geel plezier.

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-25 14:30

Ze is echt heel aardig. En ja, de body protector is verplicht.
Vond ik ook echt niets maar het viel me reuze mee.
De paarden zijn super, de omgeving ook en ze is echt heel aardig.
Met ruiteruitrusting is : kleding , protector en cap, laarzen.
En die 93 kilo kunnen die Shires makkelijk hebben.

Het is zeker geen reden om niet te gaan die body protector. ik vind het juist fijn dater zo om de veiligheid gedacht wordt . En vooral bij een ongeval / aansprakelijkheid gedoe. Ik vind het juist professioneel.

Maar dat is uiteraard ieder voor zich