Ik ben ook op zoek naar een keuringsarts in deze regio. Equidoc komt er goed uit, maar zouden jullie deze kliniek ook aandurven als het de kliniek van de verkoper zelf is?
Ik zou nooit kiezen voor de eigen kliniek maar juist een onafhankelijk oog. Mijn paard heb ik 4 jaar terug laten keuren bij Paardenkliniek de Postbaan in Rucphen. Vond ik zeer sympathieke dames en de keuring werd netjes en snel uitgevoerd
Ook wij zijn nu aan het keuren in deze regio. We komen uit midden dus zochten een keuring in de buurt van pony. Verschil van prijs tussen deze regio en regio midden is trouwens ook flink. Alles is duurder in de randstad.
We hebben nu ook Paardenkliniek de Postbaan in de hand genomen. Fijn contact en zeer schappelijke prijzen. We laten eerder gemaakte foto's beoordelen en een klinische keuring. Wat ik heel netjes vind is de beoordeling van foto's vooraf. Mocht daar iets uitkomen, dan KK niet nodig en dus geen kosten daarvoor.
Paste zich heel flexibel aan bij onze agenda. Begreep ook goed onze specifieke vraag m.b.t. doel. Dus tot zover een aanrader.
Dat zou ik in dit geval niet doen, omdat dat de dierenarts van de verkoper is. Dan lijkt me de andere kliniek die genoemd wordt beter om voor de aankoopkeuring te nemen.
Ik ga het nog wel even bij ze checken. Is vooral een aanname geweest! Maar goed om te weten dat mocht het wel zo zijn, ik toch beter naar een ander kan gaan.