Waar trailer kopen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Blue36

Waar trailer kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-25 16:55

Inmiddels ben ik al een tijdje op zoek naar een andere trailer. Ik zoek een onderhoudsvrije trailer met polyester opbouw en een aluminium/onderhoudsvrije bodem en een zadelkamer. 1,5 of 2 paards maakt niet uit.

Heb al diverse handelaren bezocht, maar ik vind die prijzen daar zo ontzettend hoog en een lage inruil voor mijn huidige trailer.
Wie weet toevallig iemand die een trailer te koop heeft of een goed adres met ‘normale’ prijzen.
Max € 4000,- liefst met inruil.

Noorden van het land.

WendyBZ

Re: Waar trailer kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-25 17:27

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-25 17:28

Zulke trailer houden ook vaak meer waarde dus blijven duur.

Wat heb je zelf? Hout, deels hout? Dat brengt geen fluit op.

Blue36

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-25 17:33

Cioccolato schreef:

Ja een houten trailer. Wel met nieuwe wanden en een nieuwe bodem. Maar ik zie trailers als opknappers staan op mp, daar is de vp nog hoger dan de inruil die ze geven.

Blue36

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-25 17:34

WendyBZ schreef:
Ik kreeg een mooie prijs voor de trailer die ik inruilde, en hij het e.e.a. tweedehands staan: https://www.marksaanhangerwereld.nl/

Daarvoor heb ik altijd goede ervaringen gehad met https://impextrailers.nl/ maar tweedehands in die prijsklasse gaat volgens mij wel hard.

Bij mark ben ik geweest en heb daar al een op t oog. Hij gaf idd meer als de anderen. Dus als ik verder niks kan vinden, dan ga ik daar weer naar toe.

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-25 17:40

Blue36 schreef:
Cioccolato schreef:

Ja een houten trailer. Wel met nieuwe wanden en een nieuwe bodem. Maar ik zie trailers als opknappers staan op mp, daar is de vp nog hoger dan de inruil die ze geven.

Maar die prijzen zijn ook niet te vergelijken. Dna zou ik zelf verkopen via marktplaats en via een dealer een nieuwe kopen.

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-25 17:43

Eens met bovenstaande, bij inruil zou ik €800 euro voor mijn houten trailer kunnen krijgen die echt in prima staat was. Zelf verkocht via marktplaats voor €2100 en echt eerlijk geweest over de staat.

Blue36

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-25 17:53

nnicolex schreef:
Eens met bovenstaande, bij inruil zou ik €800 euro voor mijn houten trailer kunnen krijgen die echt in prima staat was. Zelf verkocht via marktplaats voor €2100 en echt eerlijk geweest over de staat.

Ik ga de trailer toch maar op mp zetten eerst. Inruil kan altijd nog.

Bedankt voor jullie reacties!

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-25 19:13

Weet wel een adres voor je die minimaal 1000 voor je trailer geeft en je vast kan helpen aan een nieuwe. Stuur maar PB als je contactgegevens wilt is wel in Nijverdal.

Blue36

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-25 20:05

Sanniej_ schreef:
Weet wel een adres voor je die minimaal 1000 voor je trailer geeft en je vast kan helpen aan een nieuwe. Stuur maar PB als je contactgegevens wilt is wel in Nijverdal.

Pb gestuurd