Stal cloverhof

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SumSum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 13:17

Ik vind dit ook raar dat iemand anders dan de ts vraagt om dit topic te verwijderen, ts vraagt naar ervaringen..

Ik denk dat het bij elke verkoper goed is om onderzoek te doen naar de betrouwbaarheid en indien mogelijk ook zoeken naar geschiedenis van het paard. Mocht het paard geschikt zijn dan inderdaad een aankoopkeuring laten doen door een zelf gekozen dierenarts.

denisesilver

Re: Stal cloverhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 13:23

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 14:57

Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd omdat het niet aan de regels voldeed

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-25 18:36

Moderatoropmerking:
Zojuist hebben we een hoop berichten moeten verwijderen die niet aan de regels voldeden. Voordat je een bericht plaatst hou even rekening met wat o.a. in de openingspost staat beschreven:

Citaat:
- Je ervaring moet uit de eerste hand zijn. Het is niet toegestaan om ervaringen uit de tweede hand te beschrijven, of roddels/geruchten te noemen.
- Je ervaring moet neutraal geschreven zijn. Berichten waarin gespeculeerd wordt, of die opruiend of beledigend van aard zijn, zijn niet toegestaan.
- Waarschuwingen en/of waarschuwingstopics zijn niet toegestaan.
- Topics die enkel worden geopend om een positieve ervaring te plaatsen zijn eveneens niet toegestaan.
- Topics die hier niet aan voldoen kunnen verwijderd worden.

Alvast bedankt!

Pixel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-25 22:46

Flash111 schreef:
Stal Cloverhof; Niet wetende dat we op een handelsstal zouden terechtkomen zijn we er enkele jaren geleden ook naar een paard gaan kijken. Bij aankomst werden we er door de eigenares zeer onvriendelijk ontvangen omdat wij na een verplaatsing van een uur, er 10 minuten voor het afgesproken tijdstip arriveerden. Het aan de hand voorgestelde paard voldeed aan onze verwachtingen tot ze weigerde om het "goed ingereden" paard voor te rijden. We moesten kopen in vertrouwen net zoals vele anderen blijkbaar er ook al hadden gedaan. Ze bood wel aan dat we het paard zelf zouden berijden maar daarvoor hebben we bedankt en zijn een teleurstellende ervaring rijker naar huis teruggekeerd.

Ik heb hier helaas ook een nare ervaring gehad. Het paard waar ik in de nabije toekomst mee zou moeten rijden werd bij haar ingereden, zo gingen wij in het bos. Het paard begon uit het niks te bokken wat kan zijn aangezien hij uiteindelijk geen last meer had van zijn benen, ik ben afgestapt door een whiplash in mijn nek, mijn vriendin is er op gaan zitten en viel uiteindelijk, helemaal niet haar fout als ook niet het paard zijn fout. Een paar dagen erna ging ik er terug op, na verzoek dit in de piste te doen wou ze perse toch in het bos, het paard begon opnieuw waarna ik uit veiligheidsredenen (zijnde dat ik bang was en het paard niet meer in paniek wou brengen) ben afgestapt. Ze begon tegen mij te schreeuwen dat ik niet tuttig moest doen. Achteraf ben ik op een kalme, volwassen manier en in prive in discussie gegaan met haar over dat ik het geschreeuw niet oke vond, zowel voor mij als het paard. Ze is heel aanvallend teruggevlogen, en heeft daarna leugens aan de eigenaar van het paard verspreid. Er waren natuurlijk ook dingen die klopten, maar zij was hier voor de commotie mee akkoord gegaan, ze zei het dus puur om problemen op te wekken. Helaas geen klantvriendelijke, en zeker geen respectvolle manier van aanpak. Naast dit kan ik wel zeggen dat ze zeker goed voor de paarden zorgt, maar met een eigen uitgesproken mening, ze wilt zeker geen negatieve feedback ;)