Les gezocht omgeving Tholen/Bergen op zoom/ halsteren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PeanutGuapa

Les gezocht omgeving Tholen/Bergen op zoom/ halsteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-25 19:54

Heyy ik heb een vraagje, ik zou graag ergens op les willen in de buurt van Tholen/ bergen op zoom/ halsteren. (Ik woon zelf in tholen) want ik rij nu ongeveer 6 jaar paard ik heb 3 jaar bij iemand gelest die het zich zelf een beetje heeft aangeleerd ik heb daar altijd met veel plezier gereden maar eigenlijk alleen leren draven en galopperen maar nooit echt het rijden zelf zegmaar en ik heb zelf ook al nu 3 jaar 2 paarden en in die 3 jaar ben ik een beetje bij haar gestopt ik ging nog 1 keer in de 3 maanden ofzo, maar nu zou ik eigenlijk echt het rijden zelf willen leren(allle regeltjes enzo) het liefste privé les en het mag bij een manege maar kan ook bij een particulier die zelf paarden heeft want met mijn eigen paard is niet handig want hij staat bij mij aan huis en ik heb geen goede bak om in te rijden alleen een wei maar daar kan je als het nat in is ook nie rijden en dat js vaak in de herfst en winter en ik kan hem ook niet meenemen naar les want ik heb geen trailer. Ik ben trouwens 15 jaar,en een wat ik ook heel belangrijk vind is dat ze goed voor hun dieren zorgen.
Ik hoop dat iemand een geschikt adres weet,
Alvast bedankt groetjes Annelies

fensy79

Re: Les gezocht omgeving Tholen/Bergen op zoom/ halsteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-25 23:20

Je kan bij manege de paardenhoeven les nemen. Deze zit in Bergen op Zoom.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 07:33

Er zijn meerdere maneges in de buurt.

De paardenhoeve inderdaad.

Manege molenzicht, Bergen op Zoom
Mariskahoeve in Poortvliet
Manege de Molen in Hoogerheide
Majory Stevense in Hoogerheide

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 07:41

Hi Annelies,
Een stalgenootje van mij geeft les op locatie of bij ons. Begrijp ik je verhaal goed dat je wel eigen paarden hebt? Daar twijfel ik even over haha. En volgens mij gaat het om Engelse les toch?

Je verhaal is wat chaotisch maar als je een eigen paard hebt en het is Engels dan kan ik je helpen.
Voor western overigens ook, met eigen paard, maar dat is wel op onze locatie.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-25 07:49

Voor zover ik het begrijp heeft ze wel een eigen paard.

Maar geen bak om te rijden. En ook geen trailer om het paard mee te nemen naar een andere locatie.

PeanutGuapa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-25 12:04

xDenies schreef:
Hi Annelies,
Een stalgenootje van mij geeft les op locatie of bij ons. Begrijp ik je verhaal goed dat je wel eigen paarden hebt? Daar twijfel ik even over haha. En volgens mij gaat het om Engelse les toch?

Je verhaal is wat chaotisch maar als je een eigen paard hebt en het is Engels dan kan ik je helpen.
Voor western overigens ook, met eigen paard, maar dat is wel op onze locatie.

Sorry dat ik niet zo'n duidelijk verhaal heb maar het klopt dat ik een eigen paard heb

PeanutGuapa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-25 12:06

Iedereen bedankt voor de reactie,alleen ik bedacht opeens dat mijn vriendin stage had gelopen bij praktijk int zadel in oud vossemeer en daar kan je ook lessen en dat is ook lekker dichtbij voor mij dus daar heb ik een berichjte naar gestuurd.