Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Blacky94 schreef:Stal Joël in Ede heeft ook plek, staat op MP geloof ik.
Ik ben zelf recent bij Hoeve Romantico wezen kijken. Verhaal klonk best okee, vond wel de groep wat groot maar ze hebben ook wel veel ruimte. Zitten alleen dekkende ruinen tussen dus dat vond ik met mijn merrie geen optie.
anjali schreef:Silver27 schreef:In het gebied Soest, Barneveld, Veenendaal, Doorn. Die cirkel ongeveer
Let er wel op of ter plekke geen wolvenprobleem is. Of zijn die nog niet zo ver doorgedrongen?
dazai schreef:Ik heb daar in pension gestaan en kan het je niet aanraden. Je moet meehelpen in het mesten waarbij je ook voor de 20 paarden van de eigenaresse moet mesten waardoor je uren bezig bent met 1 dienst. Daarnaast wordt er voordroog gevoerd waar met grote regelmaat de schimmel uitgeplukt wordt, maar dat heeft geen zin met schimmel want het zit er dan alsnog in. Ook was de sfeer erg wisselvallig door het humeur van de eigenaresse. Er waren dagen bij dat ik zo snel mogelijk weer naar huis wilde vanwege haar gedrag.
Ik zou het dus zeker niet aanraden. Maar het is jouw keuze. Ik ken maar een paar mensen die er echt positief over zijn. Veel meer die er niet meer naar terug willen, dat was ook te zien in het grote verloop van de pensionklanten