Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suffie schreef:Wij hebben geen erfabonnement, dus elders aanbieden kan niet.
Nooit problemen gehad en in dit geval was ik blij dat het maar een geit was en geen paard of koe.....
Kabayo schreef:Hoezo is dat heftig?
Ja het is slecht geregeld en blijkbaar alweer 2x iets mis gegaan met melden. Hebben ze misschien net een nieuw systeem of juist een heel oud systeem? Krijg je nooit een bevestiging van rendac? Zal toch een reden voor zijn?
Vervelend suffie, dat zeker. Zijn de bomen in die 30 jaar niet gegroeid of is de situatie nog altijd hetzelfde?
TS je hebt het gemeld. Ergens kunnen ze best een bevestiging sturen dat die is aangekomen. Anderzijds kost dit jou alleen maar meer energie en frustratie. Je hebt ze op de hoogte gesteld en daar zou het voor mij prima mee zijn. En door. Denk aan je zelf!
detos240 schreef:Monique1963 schreef:Wat ontzettend rot en verdrietig voor je dat je pony is overleden. Gecondoleerd.
Op zulke onprettige contacten zit je niet te wachten.
Ik vind vaak met zulke bedrijven dat de werknemers niet het onderscheid weten te maken tussen een huisdier en een consumptiedier. Een boer die een van zijn 200 koeien verliest en dat moet laten ophalen, dan gaat het om een artikel. En dan snap ik zakelijkheid wel.
Nou dat ben ik niet met je eens. Van die 200 koeien zijn er vele waar je toch een speciale band mee hebt hoor!
Kinke schreef:Sassy4barrel schreef:zodat ze weer de haak erop kunnen gooien?
als je mij de details pb't dan bel ik wel even. Benieuwd of ze de haak er weer opgooien