Paardrijles rondom Oirschot

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tyleysmiley

Paardrijles rondom Oirschot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-25 15:38

Hai mensen,
Graag zou ik in de nabije toekomst weer het paardrijden op gaan pakken.
Momenteel heb ik nog hard aan mezelf te werken qua conditie en gewicht vooral,maar dan heb ik iig wat leuks om naar uit te kijken.
Ik heb vroeger heel fanatiek paard gereden,eerst op een manege en later eigen paarden gehad.
Inmiddels heb ik al jaren niet meer op een paard gezeten en wil dat dus dolgraag weer oppakken als ik van mijn overgewicht af ben.

Wat zijn nu echte fijne maneges(en waar vooral niet) of ergens privé waar ik weer een beetje vanaf 0 kan beginnen,waar eventueel meer volwassen 'opnieuwelingen' zijn?
Graag rondom Oirschot en omstreken.

Blue_Eyes

Re: Paardrijles rondom Oirschot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-25 16:15

Misschien bij manege Soethout? Ik kom wel vaker groepjes volwassenen tegen in het bos die van die stal komen, ook staprondjes dus ik denk ook wel opnieuwelingen!

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-25 16:39

Wat vind je van IJslanders? Ik heb jarenlang met veel plezier les gehad bij Breidablik in Oirschot. De paarden hebben het daar heel goed.
Het ligt natuurlijk wel een beetje aan je lengte en streefgewicht, IJslanders zijn nou eenmaal niet zo groot.

Manege 't Zandeind vond ik er ook goed uitzien, en manege van Loon in Loon op zand. Beide zijn wat verder rijden.

Blue_Eyes

Re: Paardrijles rondom Oirschot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-25 17:03

Dat, en Carla moet op zoek naar een nieuwe locatie want Defensie wil het terrein van de Breidablik hebben. Dus geen idee of die er volgend jaar nog zitten.