ervaring Agradi

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sanet

Re: ervaring Agradi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-25 22:43

Wat voor artikelen waren dat dan?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 00:40

Nooit meer Agradi voor mij. Zo’n slechte ervaring gehad, ik heb gegeten, gedronken en mijn portie aan fikkie gegeven. :))

Slecht bedrijf, totaal niet klantvriendelijk. Trustpilot loopt er ook van over.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 00:50

Dat is toch wel raar. Hoeveel mensen bestellen er dan zonder problemen dat ze toch kunnen blijven bestaan op deze manier.

Volgens mij komt er met enige regelmaat wel weer een topic over Agradi en die zijn altijd wel gelijk. Veel negatieve verhalen, slechte klantenservice en ook mensen die wel tevreden zijn.

Het was in ons geval ook hoe ze iets verzenden.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 07:46

Er zijn ook heel veel mensen wel tevreden en die hoor je niet. Ik weet dat ze bezorgen met DPD en dat is hier helaas geen goede bezorger. Dus ik moet dan rekening houden met een week levertijd.
Dus iets wat geen haast heeft kan dan prima bij Agradi. Ik kijk sowieso altijd eerst naar de prijzen, en bestel waar het het goedkoopste is.
Ik had dus vorige maand wel een grote order bij Agradi (102 euro), ik heb geen klacht ingediend over het niet ontvangen van een bestelbevestiging en verzendbevestiging, omdat dit dus bij Outlook.com ligt. Maar na bellen met Agradi kreeg ik de verzendcode en dan kan ik het ook zelf volgen. Dus was het voor mij opgelost.
Ik denk dat bij veel bedrijven de klachten gaan over klantenservice en de levertijd. Er zijn heel veel bedrijven die zeggen vandaag besteld is morgen in huis en dat gebeurt dan niet. Het pakket is soms wel aangemeld, maar nog niet in handen van de bezorgdienst. Verder gaan veel klachten over retouren, en dat is bij bijna elk bedrijf het geval als je klachten leest. Het gaat dus goed, totdat je geld terug moet hebben.

En ja, over geld terug bij supermarkten kan ik ook wel wat schrijven. Ze slaan per ongeluk iets te veel aan, dus je pint, en checkt daarna de bon en ziet dat er 1 produkt dubbel is aangeslagen. Een produkt van 1.32 euro. Kan gebeuren. Dus je zegt het, en dan krijg je 1.30 euro terug. Want ze kunnen het niet op je rekening terugstorten. Maar die 2 cent dan? Ja, dat kan niet.
Dus als je dat geregeld doet, dan verdien je als winkel echt wel. Ik heb dus onterecht 2 cent te veel betaald. En dat vind ik ook niet netjes.
Ben ik dan een zeur? Nee, absoluut niet. Maar ik ben op dat moment ook geen tevreden klant wat geheel logisch is. Net als het berekenen van SUP, terwijl dat allang niet meer hoeft. Maar het staat wel zo in de kassa. Tel uit je winst. Als Agradi dit zou doen zou het nog veel meer klachten regenen.

Dus als ik hier lees dat het met retouren niet altijd goed gaat, dat gaat bij meer winkels dus niet goed.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 09:06

Ik bestel al echt heel veel jaar bij Agradi en ook behoorlijk veel. Ja ik baal soms van de levertijd die niet klopt, maar verder echt nooit problemen. Al tientallen zaken teruggestuurd, dekens, hoofdstellen, beschermers weet ik het wat en nooit problemen. Laatst dan DPD die een pakket heeft gesloopt, maar dat heb ik ook met DHL en PostNL meegemaakt bij andere webshops.
Maar het zijn altijd de ontevreden mensen die een review schrijven. Zo werkt het met alles helaas.

@germie: supermarkten kunnen gewoon terugpinnen op je pas.
Maar andersom lopen ze ook veel geld mis door mensen die contant betalen en dan naar beneden moeten afronden.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 09:31

Ik ben eigenlijk wel tevreden over Agradi. Grote keuze en goede prijzen. Heb ook altijd gewoon kunnen retourneren. Levertijd is een gok, dat klopt, maar hier ligt dat meestal aan DPD. Dat zijn echt een stel beunhazen, en dat weerhoudt me om nog bij Agradi te bestellen.

Het enige nadeel aan Agradi vond ik de kortingsvouchers, die ik nooit kon verrekenen. Maar echt nooit. De punten voor gratis producten werken beter.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 13:03

Als DPD netjes zou bezorgen is het nog niet zo een probleem. Maar Agradi pakt vaak ook waardeloos in en dan gaan dingen wel stuk als er met pakketjes wordt gegooid bijv.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 23:13

DPD is hier juist altijd prima, Ruitergoed verstuurt ook met DPD en dat gaat wel snel. En in tegenstelling tot PostNL en DHL leggen ze het ook nog op de afgesproken plek neer in plaats van ergens buiten achter het huis of vast in de brievenbus.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 06:31

manzano schreef:
Ik bestel al echt heel veel jaar bij Agradi en ook behoorlijk veel. Ja ik baal soms van de levertijd die niet klopt, maar verder echt nooit problemen. Al tientallen zaken teruggestuurd, dekens, hoofdstellen, beschermers weet ik het wat en nooit problemen. Laatst dan DPD die een pakket heeft gesloopt, maar dat heb ik ook met DHL en PostNL meegemaakt bij andere webshops.
Maar het zijn altijd de ontevreden mensen die een review schrijven. Zo werkt het met alles helaas.

@germie: supermarkten kunnen gewoon terugpinnen op je pas.
Maar andersom lopen ze ook veel geld mis door mensen die contant betalen en dan naar beneden moeten afronden.

Dat terugpinnen kon dus niet werd mij gezegd. Dus daarom vind ik het niet netjes.

Ik heb overigens ook wel eens kapotte pakjes gehad. Toevallig niet van Agradi, maar wel van andere bedrijven. 1 keer was er zgn. een handtekening zelfs gezet voor iets van 400 euro, maar nooit afgeleverd. Dat bedrijf stuurde het gelukkig snel alsnog op, want het was duidelijk dat het geen handtekening van mij was.
Maar ik heb het ook al andersom meegemaakt, ik stuur wat terug, de tracing van PostNL zegt dat het is afgeleverd, en ondertussen is het dus niet afgeleverd waar ik het naartoe gestuurd heb. Dat bedrijf zegt dat de handtekening niet van een medewerker van hen is.
En PostNL blijft beweren dat het is afgeleverd.
En dan ben je dus wel leuk je geld kwijt. Dat is wel heel gemakkelijk gedacht dan, dus tja, dan ben ik ontevreden, en ook geheel terecht natuurlijk.

Nonna1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 07:02

Ik ben gewoon verbaast. Gisteravond een bestelling geplaatst en ook al een verzendbevestiging <<)

Dat we dan wachten tot dpd het ontvangen heeft neem ik dan maar voor lief -O-

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 07:04

Ja dat kan soms lang duren.
Maar ik had 15 juni een vliegendeken besteld en die is toch gister al bezorgd.
Dus binnen een paar dagen, erg blij mee :j

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 07:08

Mijn pakket is gisteren ook gelijk verzonden maar mijn track en trace doet nog niks helaas. Dus het komt vandaag in ieder geval niet vrees ik .

KirstenHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 14:31

Ik heb gister om 16:00 bij Agradi besteld en heb net om 12:00 een mail gekregen dat het is bezorgd :oo Ik zit op kantoor dus ik ben benieuwd of het daadwerkelijk voor de deur ligt vanavond. Dat is echt een record.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 14:48

Niet enkel een record van agradi maar ook van de pakketdienst

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-25 15:58

KirstenHorse schreef:
Ik heb gister om 16:00 bij Agradi besteld en heb net om 12:00 een mail gekregen dat het is bezorgd :oo Ik zit op kantoor dus ik ben benieuwd of het daadwerkelijk voor de deur ligt vanavond. Dat is echt een record.

Heb jij geluk! Verdorie haha, de mijne heb ik gister vroeg in de middag besteld maar track en trace doet nog niks |(

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 12:28

Ik heb gister om 20.40 uur besteld en het is vanochtend door DPD bezorgd *\o/*

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-25 12:32

ellepel schreef:
Ja dat kan soms lang duren.
Maar ik had 15 juni een vliegendeken besteld en die is toch gister al bezorgd.
Dus binnen een paar dagen, erg blij mee :j

Hier 9 juni een vliegendeken besteld, staat al die tijd op de site met 1-3 werkdagen in huis, nog niks gehoord -O- Heb gemaild 2 dagen geleden maar daar ook nog geen reactie op, ze beschrijven in de mail dat DPD het druk heeft maar ik heb zelfs nog geen inpak- of verzendbevestiging. Wat een gezeik..

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-25 11:36

NOOIT weer Agradi.

Eerst niet aan de levertijd houden, product kon dus retour, en nu na een maand! Eindelijk (een deel) van mijn geld terug. Mis nog 12,50. Zonder specificatie o.i.d 12,50 te weinig teruggestort.
Oftewel, ik kan er weeeer achteraan.
Stel @€%@&! bij elkaar daar.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-25 20:05

Ik heb zojuist gemaild dat ik mijn bestelling wil annuleren, complete radiostilte. Geen enkele reactie op mijn mail van 17 juni en ook geen update over m'n bestelling van 9 juni. Bye.. Ben benieuwd of dit wel opgepakt wordt.

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-25 21:36

MerleSimone schreef:
Ik heb zojuist gemaild dat ik mijn bestelling wil annuleren, complete radiostilte. Geen enkele reactie op mijn mail van 17 juni en ook geen update over m'n bestelling van 9 juni. Bye.. Ben benieuwd of dit wel opgepakt wordt.

Waarschijnlijk sturen ze het straks gewoon op en sturen ze daarna een mailtje "sorry is al verzonden"
Flikten ze bij mij wel

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-25 21:49

MerleSimone schreef:

Gewoon even bellen. Ben je in 3 minuten klaar .

Rizette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-25 22:34

Vroeger had Agradi leuke kortingen. Nu is dat over en heeft het geen nut meer om daar te bestellen.Beter ergens anders met kortingsacties.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-25 10:50

Rizette schreef:
Vroeger had Agradi leuke kortingen. Nu is dat over en heeft het geen nut meer om daar te bestellen.Beter ergens anders met kortingsacties.

Ik had laatst een lemieux deken met 40% korting + 5% code
Vond ik best aardige korting hoor. Je moet het alleen goed in de gaten houden. Het kan ook per dag wisselen (en zelfs per maat). Ik zet regelmatig wat zaken in m'n verlanglijstje, dan check ik die zo nu en dan en zie je meteen of je item in de aanbieding is.

noordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-25 11:47

Ik heb eigenlijk nooit geen problemen met Agradi.
Helaas afgelopen april waren ze niet echt lekker klantvriendelijk/meedenkend.
Ik had (voor een keer) ruim van tevoren besteld,omdat ik ruim van tevoren wist dat ik dat weekend in NL zou zijn .
Plus Koningsdag zat er tussen.
Eerst op de site een paar dagen na bestelling: paasdrukte.
O.k. kan gebeuren,maar altijd nog geen verzendgegevens.
Dus een mailtje dat ik het graag het weekend wilde ontvangen,anders kon ik het niet meenemen.
Niets meegedaan,wel antwoord, paasdrukte blabla.
Dus na 2 dagen weer een mail,want nog steeds geen verzendbevestiging.
Weer zelfde antwoord.
Enfin,pakje is op maandag middag bij mijn zusje geleverd,maar toen was ik al thuis :+
Beetje jammer dat ze dat niet opgepakt hadden,als ik in NL had gewoond,had het me niet uitgemaakt,maar nu dus wel....

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-25 18:20

Nou ik had vanochtend mail terug én m'n geld al terug :+ M'n mail was ook erg duidelijk dat ik geen retourkosten ging betalen als die alsnog verzonden zou worden. Gelukkig maar, ik ga er niet meer bestellen in ieder geval.