Ervaringen schriktraining aan huis

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Willeke_

Ervaringen schriktraining aan huis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-25 07:57

Wie heeft ervaring met schriktraining die op locatie komen? Wij hebben twee jaar geleden een schriktraining van schriktraining Deluxe gedaan op stal en dat was erg leuk! Nu wil ik weer een nieuwe training organiseren en ik ben benieuwd welke tips jullie hebben!

emtb

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-25 13:14

Geen ervaring met iemand hiervoor laten komen maar wel met het zelf organiseren! Eigenlijk kun je heel makkelijk zelf wat regelen. Wij hebben met een aantal stalgenootjes een middag gezeten om wat obstakels te maken en een route uit te leggen en dit was mega gezellig.

Voorbeelden van obstakels: yogabal, hekje met slierten, zeil/slootje, paraplu, ballonnen(boog), vlaggen, dozen, opblaasbeesten, wapperende kleedjes/kleding/etc, loopbrug.

Blauw en paars zijn enge kleuren voor paarden dus dit zijn kleuren die je goed kunt gebruiken. Wij hebben op stal een WE brug, kun je heel simpel maken met pallets/hout en we hebben er een stukje nepgras op!

Het is misschien iets meer werk maar als je er een middagje voor zit is het zo gedaan! Daarnaast kun je dit ook nog vaker gebruiken nu. Wij hebben alles kunnen vinden bij de action en doe het zelf winkels

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-25 21:28

Wij hebben afgelopen weekend nog zelf schriktraining georganiseerd op stal. Met spullen van de Action kom je een heel eind.

Afbeelding

HarmanyL

Re: Ervaringen schriktraining aan huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-25 22:36

Wij hebben het Paniekvrije Paard gehad echt een dikke aanrader! In eerste instantie was ik was sceptisch want t zag er 'maar een beetje simpel uit'. Maar de begeleiding en de rust waarmee de training gegeven werd echt top. Dit jaar komen ze weer voor onze vereniging.